آتش سوزی سنگین در یک انبار کالا در خیابان انقلاب

هورنیوز – مقصود حق شناس اظهار کرد: این حریق در خیابان انقلاب نبش سروش در یک انبار محل نگهداری لوله های سبز و پولیکا و لوازم بهداشتی ساختمانی رخ داده است.

وی با بیان اینکه این آتش سوزی در ساعت ۲۱ و ۵۲ دقیقه به سامانه اطلاع رسانی ۱۲۵ آتش نشانی گزارش شده است، افزود: با توجه به مسقف بودن محل آتش سوزی و نبود دسترسی به کانون حریق، عملیات اطفا به دشواری انجام شد.

حق شناس افزود: به دلیل شدت حرارت و دود، یکی از آتش نشانان در این حادثه مصدوم شد که بعد از انجام عملیات پزشکی بهبود یافته است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون، آتش سوزی در کانون حریق مهار شده و از سرایت آن به سایر ساختمان های اطراف نیز جلوگیری شده است اما با توجه به نوع مواد موجود در انبار، این محل تحت کنترل است.

حق شناس اضافه کرد: با توجه به شدت حریق، فرمانده عملیات همزمان با عملیات اطفا، تقاضای نیروی کمکی کرده بود که ۹ دستگاه خودروی آتش نشانی و آبرسان در این عملیات همکاری کردند.

دی ماه ۹۴ نیز آتش سوزی سنگینی در یک انبار کالا در منطقه کمپلو اهواز (خیابان انقلاب) رخ داده بود که اطفای آن چندین ساعت به طول انجامید و چهار مامور آتش نشانی در این حادثه مصدوم شدند.

روز جمعه همچنین آتش سوزی گسترده ای در طبقه سوم پاساژ مهستان در خیابان انقلاب تهران به وقوع پیوست.

عصر امروز نیز یک دستگاه خوروی سمند از پل پنجم اهواز به رودخانه کارون سقوط کرد که با کمک آتش نشانان راننده خودرو به سلامت نجات یافت.

https://hoorkhabar.ir/655499کپی شد!
116