نباید از مقدسات مان برای انتخابات هزینه کرد/ برای شوراها افرادی متخصص و امانت دار نیاز داریم

به گزارش هورنیوز ؛ آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز با اشاره به آغاز ماه شعبان اظهار کرد: جشن ها نیمه شعبان با محتوا و همراه با آشنایی مردم با معارف و عترت رسول خدا باشد، البته نباید از موسیقی ها و ابتذالهایی به بهانه ی جشن ها استفاده شود.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه با اشاره به روز پاسدار خاطرنشان کرد: رشادت های پاسداران در زمان جنگ و پس از آن نیز در عرصه های توسعه و بازسازی نقش خوب و موثر پاسداران و سپاه پاسداران را نشان می دهد.

آیت الله حسن زاده تصریح کرد: سپاه پاسداران متعلق به یک انتخابات یا گروه سیاسی خاص نیست بلکه متعلق به همه مردم است که کشور و نظام را حفظ کرده است.

خطیب نماز جمعه اهواز در ادامه با اشاره به روز جهانی کار و کارگر، عنوان کرد: کارگران سهم بزرگی در اقتصاد مقاومتی و ارتقاء کیفیت تولیدات ایرانی دارند، البته بحث امنیت شغلی و مسئله معیشت آنان نیز اهمیت دارد که انتظار داریم مسئولان به این موضوع توجه نمایند.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه سخنان خود، با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری مظهری از مردم سالاری دینی است که از تنها انتخابات کشوری است.

وی با بیان اینکه حضور کامل و حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده اعتماد مردم به نظام است، ادامه داد: انتخاب فرد اصلح از تاکیدات رهبر انقلاب است بنابراین رئیس جمهور باید فردی انقلابی باشد.

آیت الله حسن زاده افزود: رئیس جمهور انقلابی باید پاک دست، مخلص، استکبار ستیز، آرمانگرا، مقتدر در برابر دشمنان باشد و برای حل مشکلات، نگاهش به بیرون کشور نباشد زیرا روحیه انقلابی است که برای کشور توسعه می آورد.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه تصریح کرد: نباید از مقدسات مان برای انتخابات هزینه کنیم، مثلا اینکه فردی خواب یکی از ائمه را دیده است، ملاک نباشد.

خطیب نماز جمعه اهواز در ادامه خطبه های نماز جمعه اهواز بااشاره به انتخابات شوراهای شهر، اظهار کرد: برای شوراها افرادی، امانت دار و متخصص نیاز داریم.

وی افزود: کار شورا این نباشد که فقط افراد را برای استخدام معرفی کند و یا اینکه سفارش فلان پیمانکار را نمایند، بلکه باید از اعتبارات موجود به دور از انحرافات مالی، استفاده نماییم.

آیت الله حسن زاده در پایان گفت: انشاءالله انتخابات ۲۹ اردیبهشت، انتخاباتی باشکوه و نقطه درخشان دیگری در کارنامه مردم باشد.

https://hoorkhabar.ir/655457کپی شد!
174