تیم فوتبال نوجوانان استقلال خوزستان برای صعود به لیگ قهرمانی نوجوانان ایران عازم بوشهر می‌شود.

هورنیوز – تیم‌های استقلال بوشهر، استقلال خوزستان، ستارگان بهمن شیراز و هیئت فوتبال زاهدان طی چهار روز به‌صورت دوره‌ای و مجتمع در این گروه به مصاف هم خواهند رفت و تیم نخست گروه جواز صعود به لیگ قهرمانی نوجوانان ایران را دریافت می‌کند. ضمن اینکه تیم‌های دوم تا چهارم به لیگ استانی بازمی‌گردند.

براساس اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ، تمامی کارت‌های زرد مرحله قبلی بخشیده شده ولی کارت‌های قرمز مستقیم و محرومیت‌های انضباطی به قوت خود باقی می‌باشند.

تیم نوجوانان استقلال خوزستان در مرحله قبلی که در فرخ‌شهر برگزار شد، با کسب چهار پیروزی و یک تساوی و به‌عنوان تیم نخست از گروه هشتم دور مقدماتی به مرحله پایانی رقابت‌ها صعود کرد و حالا برای کسب جواز حضور در لیگ قهرمانی نوجوانان ایران عازم بوشهر می‌شود.

امین اهل‌شاخه (سرمربی)، حبیب جرفی (مربی)، رضا صفات (مربی)، عبدالحسن زارع (مربی دروازه‌بان‌ها)، محمدرضا پورعارف (پزشکیار)، عیسی سواری (تدارکات)، یونس کاظمی (سرپرست) و عبدالنبی شولی (مدیر تیم‌های پایه) کادر فنی و اجرایی تیم نوجوانان استقلال خوزستان را تشکیل می‌دهند.

شایان ذکر است که استان خوزستان در حال حاضر سه تیم شامل فولاد خوزستان، صنعت‌نفت آبادان و نفت اهواز در لیگ قهرمانی نوجوانان ایران دارد و در صورت صعود استقلال خوزستان تعداد تیم‌های این استان به چهار تیم خواهد رسید.

 

https://hoorkhabar.ir/655445کپی شد!
607