در شرایط امروز کشور هر راهی به جز اقتصاد مقاومتی، راه شیطان است

به گزارش هورنیوز ؛ آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز با اشاره به برگزاری اجلاس اخیر سران عرب، اظهار داشت: سران عرب در این اجلاس مفتضح خود، به این جمع بندی رسیدند تا برای مقابله با ایران باید با اسرائیل متحد شویم.

وی ضمن محکوم کردن مواضع اخیر اتحادیه عرب، افزود: باید به فلسطینی های منتظر تصمیمات سران عرب، تبریک بگوییم که حالا کار به اینجا رسیده که سران عرب میخواهند با ایرانی که امروز اینگونه پشتیبان فلسطینی ها است، مقابله کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه خطبه های خود با اشاره به نامگذاری شعار امسال توسط رهبر انقلاب، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در سخرانی ابتدای سال خود بر ایجاد اشتغال و همچنین وارد نکردن کالاهایی که در کشور تولید میشوند، تاکید کردند.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: کسانی که این کالاهای خارجی را تبلیغ میکنند، چه جوابی را آماده کرده اند که حرف رهبری را زمین می گذارند، این مسئله، مسئولیت شرعی دارد.

آیت الله موسوی جزایری عنوان کرد: کشور ما امروز در شرایطی است که باید روی پای خود باستیم و روی تولیدات داخلی خودمان تکیه کنیم که این همان راه اقتصاد مقاومتی است و کسانی که راه دیگری میروند، راه شیطان است.

خطیب نماز جمعه اهواز افزود: وقتی شعار مبارزه با قاچاق را می دهیم، در اولین کار باید راه قاچاق از مبای رسمی را ببندیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه تصریح کرد: حل مشکل بیکاری در روستاها بسیار راحت تر است و امیدواریم این امر امسال تحقق یابد.

وی در پایان گفت: جا دارد از دولت به دلیل تصویب بودجه ترمیم سیستم فاضلاب و آب شرب خوزستان و تخصیص حق آبه تالابهای استان، تشکر نماییم.

https://hoorkhabar.ir/652401کپی شد!
113
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.