بختیار- منصوریان؛ ستاره در دیدار حیثیتی

هورنیوز – بختیار رحمانی اولین خرید علیرضا منصوریان در استقلال بود. ستاره ی سابق فولاد و تراکتورسازی که سابقه همکاری با سرمربی جدید آبی ها را داشت به استقلال پیوست تا دو ماموریت ویژه را در استقلال انجام دهد اما در نهایت خیلی زود در این مسیر ناکام ماند و مجبور به ترک استقلال شد.

 

دو ماموریتی که ناکام ماند

بختیار رحمانی برای منصوریان تنها یک قطعه از پازل گمشده ی استقلال نبود. آبی ها در سالهای گذشته بعد از جدایی جباری بارها تلاش کردند تا رحمانی را جانشین او کنند و حالا این اتفاق در ابتدای فصل در حضور منصوریان رخ داد تا رحمانی بازیساز تیم منصوریان باشد.
اما نکات فنی تنها ویژگی حضور بختیار در استقلال نبود؛ هافبک محبوب سکوهای استقلال که حتی با پیراهن دیگر تیمها نیز تشویق آبی ها در آزادی را تجربه کرده بود، پیراهن شماره ۷ مجیدی را از بایگانی در آورد تا منصوریان یک ستاره ی تمام عیار برای سکوهایش خلق کند. رحمانی قرار بود در کنار نمایش فنی خوب خود، ستاره ی جدید استقلال باشد اما این اتفاق رخ نداد و در هفته ششم لیگ برتر و دربی پایتخت رحمانی نیمکت نشین شد.

 

ناکامی پشت ناکامی

رحمانی مانند همه ی استقلالی ها لیگ را خوب شروع نکرد و روند بد او باعث شد تا حتی منصوریان در دربی پایتخت به او اطمینان نکند. بختیار بعد از دو بازی نیمکت نشینی در دیدار با ذوب آهن به ترکیب استقلال برگشت و توانست با گرفتن یک پنالتی برد استقلال را پایه گذاری کند اما تعویض او در دیدار برابر سیاه جامگان باز هم برای بختیار حاشیه ساز شد. رحمانی بعد از این تعویض روی نیمکت نشست تا در رختکن علاوه بر جر و بحث با مهدی رحمتی که دوست صمیمی و نزدیک او بود، با منصوریان نیز دچار اختلافاتی شود. هر چند این اختلافات ۲۴ ساعت بعد در ظاهر حل شد اما پایه گذار اتفاقات بدی بود.

 

نیم فصل پرحاشیه و جدایی
استقلالی ها در نیم فصل هیچگاه لیست مازاد خود را رسما اعلام نکردند و حتی در برابر لیست مازادی که نام بختیار در آن وجود داشت، موضع گرفتند اما رحمانی تصمیم گرفته بود که استقلال را ترک کند. ستاره سالهای گذشته ی فوتبال ایران به خواسته های خود در استقلال نرسیده بود و عدم حمایت کادرفنی در برابر شایعات باعث ناراحتی او شده بود. اتفاقات برای بختیار و منصوریان به شکلی رقم خورد که در نهایت رحمانی با اصرار به جدایی و بعد از چند جلسه با منصوریان و شرط و شروط مختلف، از استقلال جدا شد.

 

مصاحبه های غیر مستقیم علیه منصوریان
بختیار رحمانی هیچگاه صراحتا درباره حضور در استقلال حرف نزد اما در چند مرحله با اشاره به دوران حضور در جمع شاگردان منصوریان، انتقاداتی را از او مطرح کرد که شاید در این میان جمله کلیدی او درباره علاقه اش به شماره ۱۱ به جای شماره ۷، مهم ترین انتقاد بختیار به سرمربی استقلال بود. بسیاری در دوران حضور بختیار عقیده داشتند بر تن کردن پیراهن مجیدی برای او دردسر ساز شد و رحمانی تلاش کرد تا بعد از جدایی از استقلال دلیل این اتفاق را فردی به جز خودش معرفی کند.

 

دیدار انتقامی- حیثیتی فرا رسید
استقلال بعد از جدایی بختیار رحمانی اما نتایج خوبی گرفت؛ منصوریان با اعتماد به فرشید اسماعیلی ستاره ای تمام عیار به جای یک جوان مستعد به فوتبال ایران تقدیم کرد و البته در دربی و آسیا نیز میوه ی این تغییرات را چشید. استقلال رتبه سوم خود در لیگ را قطعی کرده و فولاد نیز در تلاش است تا عنوانی در خور برای خود کسب کند تا این دیدار برای دو تیم حساسیتی در جدول نداشته باشد اما با این وجود بختیار رحمانی در بازگشت به آزادی انگیزه های زیادی دارد و می خواهد با دلبری دوباره از هواداران استقلال نشان دهد که او گزینه نامناسبی برای استقلال نبوده است. همچنین منصوریان قطعا در این دیدار باز هم به جوانان خود اعتماد می کند و امیدوار است در این دیدار مانند هفته های گذشته باز هم سربلند زمین را ترک کند.

 

https://hoorkhabar.ir/652330کپی شد!
71