پارکبانان هیچ مجوزی از سوی شهرداری ندارند/ به زودی پارکبانی مکانیزه در اهواز اجرایی می شود

امیر مجدم معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز در گفتگو با هورنیوز درخصوص فعالیت پارکبانان اظهار داشت: شهرداری اهواز هیچ مجوزی پیرامون فعالیت پارکبانان صادر نکرده است.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون فعالیت پارکبانان نیازمند فراهم ساختن زیرساخت ها است، افزود: نباید بین شهروند و پارکبانان رابطه پولی باشد و این امر باید به صورت کاملا مکانیزه صورت گیرد.

مجدم با اشاره به اینکه شهرداری درحال آماده کردن زیرساخت ها است، گفت: از یک هفته پیش اقدام به برگزاری فراخوان برای دعوت از بخش خصوصی شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا زیرساخت ها فیزیکی و یا نرم افزاری است، توضیح داد: این زیرساخت ها نرم افزاری است که البته تاکنون این امر محقق نشده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز با بیان اینکه فعالیت پارکبان هایی که درحال حاضر در سطح شهر هستند بدون مجوز شهرداری است، یادآور شد: اجرائیات خدمات شهری تاکنون چندین بار این پارکبانان را جمع آوری کرده است اما باز به خیابان ها بازگشته اند.

وی افزود: شورای ترافیک تنها یازده نقطه در سطح شهر را ترافیکی اعلام کرده است که فقط در همین نقاط به صورت کاملا مکانیزه اجازه فعالیت پارکبانان وجود دارد.

مجدم در پاسخ به اینکه آیا این پارکبانان از نیروی انتظامی مجوز دارند یا خیر، خاطر نشان کرد: دراین خصوص اطلاع دقیقی ندارم اما با هرکدام از این پارکبانان که برخورد می شود اعلام می کند که از سوی نیروی انتظامی مجور دارد.

وی ادامه داد: کلانشهرهایی همچون تهران، اصفهان، شیراز، تبریز و قزوین اقدام به اجرای طرح پارکبانی مکانیزه کرده اند. پس از فراخوان ما نیز تعدادی از افراد تقاضای همکاری داشته اند که پس از بررسی های صورت گرفته فرد برنده مزایده اعلام خواهد شد.

https://hoorkhabar.ir/648508کپی شد!
68
۱
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • علی لطفا اینهارو جمع کنید پول زور از مردم میگیرند و گردن کلفتی میکنند که فلان جا محله ی ماست و این حق ماست اگر هم اتفاقی برای خودرو بیفتد هیچ مسئولیتی قبول نمیکنند
منتشر شده۱