نمایندگان استان خوزستان خود را ثابت کنید، به دنبال اثبات آراء مردم نباشید

هر چند برخی از قضایا اگر با دید و نگرش سطحی، نگریسته شود؛در نگاه اول به خود فرد راجع است و باهم کنش متقابل دارد. لیکن بر تمامی تحلیل گران مکتوم و پنهان نیست که اکثر این تحرکات و فعالیتها و حضور در برنامه های صدا و سیما به اقتدار و اراده ی شما نبوده است.

وضعیت بغرنج و غیر قابل تحمل زیست محیطی استان که تاب تحمل و نای مردم استان را برید به نشانه اعتراض و احقاق حق به خیابان ها آمدند؛ یقیننا بیرون آمدن مردم

دال بر ضعف و نداشتن لیاقت کافی شما وکیلان مردم است ؛که دولتمردان و در راس آن ها ریاست جمهوری جناب دکتر روحانی که الحق از معدود ریاست جمهوری هایی هستند؛ که به استان خوزستان عنایت ویژه داشته و در آینده نیز خواهند داشت؛ به تشکیل جلسه جهت رفع مشکلات و معضل بزرگ ریز گردها که بر هیچ عقلی سلیمی پنهان نیست که دولت تدبیر و امید در آن هیچ قصوری ندارد ؛پرداخته شود.

باید خدمت مجمع نشینان استان عرض کنم که تخصیص سه درصدی از منابع نفتی استان به معضل ریزگردها مدیون احترام و لبیک گفتن دولت معزز دکتر روحانی به اراده مردم فهیم و انقلابی استان خوزستان است.

لذا خدمت آن عده از مجمع نمایندگان که در صدا و سیما و از پشت برخی تریبون ها حاضر و تمام کاستی ها را گردن دولت تدبیر و امید می اندازند؛ باید عرض کنم که چند عضو از شما دقیقا در آن ایام سیاه که پروژه های انتقال آب و سدسازی از تصویب مجلس می گذشت، مجلس نشین بودید. چرا آن موقع لب به سخن نگشودید؟
دلیل بر کلام خود؛ استرس ،اضطراب و فرار از پاسخ مجریان برنامه ها گواه می گیرم. که برای همه مردم واضح و مبرهن بود.

مشکلات و معضلات استان یقیننا یکی دوتا نیست؛ اگر با تخصیص ۳درصدی نفت مشکلات ریزگردها مهار شود؛ که مطمننا بدون دبی کامل آب رودخانه ها مسیل جلگه امکانپذیر نخواهد بود؛ و از آن جا که لابی ها و واسطه ها بی اثر نخواهند بود و جریانات و بازی ها خود را خواهند کرد. و باز هم لابی ها ی شما بر زخم های عمیق استان نمک خواهند پاشید و نوعی فوبیا روحی و اتوپیا بر مردم استان حاکم خواهد کرد.

سالیان درازی است که استان خوزستان از سوء مدیریت ،لابی گری های خانمان سوز، واسطه گری و نگرش های پوپولیستی به انتصاب مدیران خرد و کلان در رنج و عذاب به سر می برد و شما اعلی حضرات فقط در خیال خوشی ها و راحت طلبی در کاخ های پایتخت خود هستید.

خشکاندن جلگه حاصلخیز خوزستان نتیجه سه سال ریاست جمهوری دکتر روحانی و دولت خدوم و مردمی آن نیست. مجلس هفتمی ها و هشتمی ها خوب می دانند قضیه از کجا آب می خورد.ب ه عینه شاهد بودیم که چطور از پس سوالات مجری برنامه ها نیامده و سعی در فرار از پاسخ به سوالات بودید. واقعا جای تاسف و حزن و اندوه دارد که وکیلان ما در مجلس، خود سعی در پاک کردن صورت مساله هستند.

در پایان باید بگویم: مردم شریف استان خوزستان به این داد و فریادها و خود را به قولی “کاسه داغ تر از آش کردن “برخی دوست داران موج سواری زیاد اهمیت نخواهند داد لذا مطالبه گر حقوق به حقه ی خود از نمایندگان حوزه انتخابیه خود باشید. هم استانی های عزیز وکیلان ما به نطق های آتشین خارج از دستور عادت کردند؛ در خیال خود حرف دل مردم را می زنند؛ لیکن باجرات تمام می توان گفت:اینان به دنبال اثبات رای برای خود هستند که خدمت آن ها عرض می کنم: دنبال اثبات خود باشید اولی تر است مردم بیدار و روشن هستند .

 

https://hoorkhabar.ir/648621کپی شد!
93