مطالبات سفر ۲۰ سال پیش رهبر انقلاب به خوزستان تاکنون روی زمین مانده اند

به گزارش هورنیوز ؛ آیت الله عبدالکریم فرحانی در نشست جمعیت فرهنگیان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه راه حل برون رفت و به نتیجه رسیدن در مسائل کلان انقلاب، حاکم کردن دکترین ولایت است، اظهار داشت: رهبر انقلاب پس از رحلت امام با چند دولت کار کرده است که همه آنها کم و زیاد نسبت به مطالبات ایشان بدهکارند. اما مقام معظم رهبری به گونه ای انقلاب را مدیریت کرده اند که خروجی آن مسئله هسته ای، علوم هوا و فضا و سلول های بنیادی می شود.

وی افزود: در این مسیر اگر احساس کنیم که به نتیجه ای نمی رسیم و نتوانستیم بر مشکلات غلبه کنیم، در مسئله ولایت مشکل داریم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه خاطرنشان کرد: دلیل عقب ماندگی ها در خوزستان، ولایتی عمل نکردن است، زیرا رهبر انقلاب ۲۰ سال قبل دکترین حرکت استان را ترسیم کرده اند اما روی زمین مانده اند تا اینکه چند روز قبل ایشان در سالگرد سفر به خوزستان، فرمودند به داد خوزستان برسید.

آیت الله فرحانی اظهار کرد: اگر باور کنیم که کوتاه ترین راه رسیدن به نتیجه دکترین ولایت بدون در نظر گرفتن جناح بندی های سیاسی است، مشکل مان حل خواهد شد.

وی تصریح کرد: امروز پس از ۲۰ سال در خوزستان هیچ اتفاقی در زمینه اشتغال، کشاورزی، آب و … نیافتاده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به قطعی های برق در استان، تصریح کرد: دستگاه استان اعتبار شستشوی مقره ها را داشته است اما این کار را به باران خدا سپرده است.

وی افزود: مسئولی به من میگوید که تا کنون ۹ بار است به خوزستان آمده ام؛ اما خروجی این سفرها در مسائل زیست محیطی چه بوده است؟

آیت الله فرحانی در پایان خاطرنشان کرد: امروز با ورود رهبر انقلاب به مسئله خوزستان، حجت بر همه تمام شده است لذا بنده تا زمانی که میزگردی با راه حل اجرایی میان دولت، خبرگان و نمایندگان استان برگزار نشود، ما دین خود را به مردم ادا نکرده ایم.

https://hoorkhabar.ir/648590کپی شد!
123