برخی اعضاء نسبت به کارکنان شهرداری تنگ نظر هستند

احمد باورصاد عضو شورای شهر اهواز در گفتگو با هورنیوز درخصوص مسائل پیش آمده در جلسه روز گذشته صحن شورا اظهار داشت: در جلسه روز گذشته قرار بود بودجه سال ۹۶ شهرداری به تصویب برسد اما چند مسأله مورد اعتراض من و برخی از اعضای شورای شهر بود.

وی با اشاره به لزوم توجه مضاعف به مناطق حاشیه ای افزود: در بودجه تعریف شده تعداد زیادی از پروژه ها در مناطق خاصی تعریف و به مناطق کم برخوردار همچون منبع آب، کوی رمضان و حصیرآباد توجه چندانی نشده بود.

باورصاد با بیان اینکه دیگر موردی که نسبت به آن اعترض داشتیم پرداخت حق مسکن کارکنان شهرداری بود، گفت: حق مسکن کارکنان شهرداری از چندماه پیش قطع شده بود و برخی از اعضای شورای شهر پیشنهاد کاهش آن از ۱۲۰هزار تومان به ۷۰هزار تومان را دادند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری و به تبع آن برخی اعضای شورای شهر خواهان کاهش این حق مسکن بودند، یادآور شد: با تعدادی از اعضای شورای شهر پیشنهاد افزایش حق مسکن به ۱۵۰هزار تومان را دادیم.

عضو شورای شهر با بیان اینکه حق مسکن شهرداری به نسبت به سایر ارگان ها بسیار کم است، خاطر نشان کرد: نمی دانم چرا زمانی که نوبت به کارکنان شهرداری می رسد همه تنگ نظر می شوند؟

وی ترک جلسه شورای شهر را نشانه ای برای اعتراض عنوان کرد و گفت: قرار است روز چهارشنبه یک جلسه فوق العاده برگزار و این مسأله مورد رسیدگی مجدد قرار گیرد. کارکنان شهرداری از امکانات رفاهی سایر ارگان ها و شرکت ها بی بهره هستند.

باورصاد در بخشی دیگر از سخنان خود عنوان کرد: تعداد منازل شهرداری به اندازه ای کم است که کفاف نیروها را نمی دهد از سویی دیگر تعدادی از ساکنان منازل شهری اصلا در این سازمان مشغول به کار نیستند.

 

https://hoorkhabar.ir/648519کپی شد!
54