بررسی روند پرونده الکترونیک سلامت برای شهروندان غرب اهواز

هورنیوز – در راستای استقرار پرونده سلامت الکترونیک و به منظور بررسی عملکرد مراکز تحت پوشش مرکز بهداشت غرب اهواز در ثبت اطلاعات در سامانه یکپارچه بهداشت(سیب) نشستی با حضور دکتر سلمان زاده و مهندس مرادی، مهندس شریفی و مسئولان واحدهای ستادی در دفتر ریاست برگزار گردید.

در این نشست، هریک از مسئولان واحدهای ستادی که امر نظارت بر عملکرد یک مرکز را بر عهده دارد، به بیان گزارش وضعیت موجود مرکز تحت پوشش و موانع و مشکلات اجرایی برنامه پرداخت.

در ادامه ، دکتر شکراله سلمان زاده-معاون بهداشت دانشگاه، ضمن تقدیر از انسجام تیمی مرکز بهداشت غرب اهواز و تلاش جهت ارتقای روزافزون وضعیت موجود، ثبت اطلاعات در سامانه سیب را اولویت نخست برنامه تحول سلامت عنوان کرد. وی در ادامه به نقش پزشکان در استقرار پرونده الکترونیک سلامت اشاره کرد و افزود: پزشک نیز به عنوان یکی از کارکنان نظام سلامت، باید نقش خود را در این راستا به خوبی ایفا کند. هر پزشک می بایست ضمن ویزیت گروههای هدف و بیماران، به ثبت اطلاعات در سامانه بپردازد.

سپس،مهندس صادق مرادی-معاون اجرایی مرکز بهداشت استان، اهمیت برگزاری جلسات تحلیل عملکرد را آسیب شناسی وضعیت موجود، بیان کرد و گفت: نظارت مستقیم مسئولان واحدهای ستادی بر عملکرد مراکز تحت پوشش ، ابتکار اثربخشی است که امیدواریم در سایر شهرستانها نیز انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: به منظور ارتقای کیفیت ارائه خدمات در پایگاههای ضمیمه، چندین نیروی جوان در قالب برنامه تحول سلامت، جذب شده که امیدواریم در کنار دانش و مهارت نیروهای با تجربه، منشاء تحول دیگری در ارائه خدمات نوین سلامت به شهروندان،باشند.

https://hoorkhabar.ir/644572کپی شد!
128
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.