مردم باید حرف خود را بزنند و انتقاد کنند

هورنیوز – دکتر علی ساری نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مشکلات کوی معین زاده اهواز که بعد از ظهر امروز و با حضور استاندارخوزستان، جواد کاظم نسب الباجی نماینده اهواز و تعدادی از مدیران استانی و شهری برگزار شد، اظهار کرد: مردم باید حرفشان را بزنند و انتقاد خود را هم در فضایی آرام مطرح کنند.

وی افزود:مردم باید از مشکلات و کاستی‌های خود سخن بگویند و به مسئولان منتقل کنند تا این گلایه‌ها تلنبار نشوند، مسئولان نیز باید به مصوبات برای حل مشکلات مردم پایبند باشند تا رضایت مردم حاصل شود.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات کوی معین‌زاده گفت: در زمینه گاز خانگی محلات اهواز همیشه شاهد چالش نبود پایان کار هستیم لذا از شهرداری می‌خواهیم مطابق مناطق دیگر معضل پایان کار ساخت‌وساز در معین‌زاده را حل کند.

وی ادامه داد: این کار باید به صورت کاروگروه بین اداره گاز و شهرداری بررسی و حل شود.

ساری با بیان این‌که تلاش همه مسئولان باید در جهت حل مشکلات اساسی مردم  باشد، گفت:در این بازدید‌ها مشکلات از نزدیک مورد بررسی قرار می‌گیرد و تعهدات و اقدامات دستگاه‌ها نیز رصد وپیگیری‌ می‌شود.

در این نشست انجام اقداماتی جهت برطرف کردن مشکل فاضلاب،برق و همچنین بهبود ارایه خدمات شهری و اقدام برای احداث مدرسه و حل مشکل املاک حدبستر مصوب شد.

https://hoorkhabar.ir/637369کپی شد!
69