سعداوی: از آمدن سروش استقبال می‌کنیم

هورنیوز – نعیم سعداوی در نشست خبری پیش از بازی مقابل نفت تهران، اظهار کرد: فردا بازی سختی مقابل این تیم داریم. تیمی که صاحب مربی خوبی مثل دایی است که اسطوره فوتبال ماست. ما با هم روزهای خوبی را در پرسپولیس و تیم ملی تجربه کرده‌ایم.

 

وی ادامه داد: تیم نفت صاحب مهره‌های خوبی است و تیم قابل احترامی است و فوتبال خوبی هم بازی می‌کند. البته ما هم فولاد هستیم و درست است که تیم ما جوان و جدید است ولی انرژی و پتانسیل لازم را برای مسابقه با نفت در تک تک بازیکنانم وجود دارد. از طرفی میزبان هستیم و امیدوارم با حمایت پرشور هواداران یک روز خوب همراه با فوتبال زیبا و کسب حداکثر امتیاز را رقم بزنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره‌ وضعیت مصدومان این تیم، گفت: همچنان مهرداد جماعتی که طی چند هفته گذشته در اختیارمان نبود مصدوم است و به این بازی هم نمی‌رسد، ولی بقیه بازیکنانمان شرایط خوبی دارند و با انگیزه تمرین کرده‌اند و آماده این دیدار هستند.

 

سعداوی درباره‌ شرایط مهرداد جماعتی، بیان کرد: ما این موضوع را خیلی دقیق پیگیر هستیم و چند جلسه با کادر پزشکی باشگاه داشته‌ایم و به دنبال این هستیم که ببینیم این مصدومیت به چه صورت است و چه مدت طول می‌کشد تا به میادین باز گردد. چیزی که ما می‌دانیم این است که او از ناحیه همسترینگ پای راست مصدوم است و ۱۰ تا ۱۴ روز دیگر به تمرینات باز می‌گردد.

 

وی در ادامه با بیان این‌که یکی از اهداف هیات مدیره این است که نگاه ویژه‌ای به آکادمی باشگاه داشته باشند، اظهار کرد: ما در این فصل ۱۷ بازیکن را از آکادمی به تیم اصلی انتقال داده‌ایم. ما آکادمی را زیر نظر داریم و هر کسی که استعداد داشته باشد به تیم اصلی انتقال می‌دهیم.

 

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به سوال ایسنا در مورد وضعیت بازگشت سروش رفیعی پس از خدمت سربازی‌اش به این تیم، گفت: همان‌طور که عنایت داشته‌اید ما از ابتدای فصل که می‌خواستیم تیم را ببندیم یک جای خالی برای سروش کنار گذاشتیم. باشگاه نیز مدعی است که او با ما قرارداد دارد و باید برگردد ولی شاید خلاف این موضوع مدنظر رفیعی است.

 

سعداوی افزود: هر دو طرف اظهارات خود را به کمیته انضباطی انتقال داده‌اند و این کمیته مرجعی است که هر دو طرف از آن تمکین می‌کنند. ما منتظر حکم این کمیته هستیم تا تصمیم لازم را اتخاذ کنیم. اگر حکم به نفع ما صادر شود، با توجه به جای خالی که برای رفیعی در نظر گرفتیم، از بازگشت او استقبال می‌کنیم.

https://hoorkhabar.ir/637346کپی شد!
22