کشف ۱۸ کیلوگرم شیشه در خوزستان

هورنیوز – سرهنگ سیدمحمد صالحی درخصوص این عملیات که اوایل هفته جاری در شمال خوزستان انجام شد بیان داشت: در این عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرهای دزفول و اندیمشک با پشتیبانی اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) از انتقال یک محموله مواد مخدر از یکی از استان های کشور مطلع شدند که برای دستگیری سوداگران مرگ بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود:چند گروه عملیاتی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرهای دزفول و اندیمشک و سربازان گمنام امام زمان(عج) پس از هماهنگی با مقام قضایی و مستقر شدن در پلیس راه اندیمشک – خرم آباد به کنترل خودروهای عبوری پرداختند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران پس از ساعت ها تلاش یک دستگاه کامیون ایسوزو حامل مواد مخدر را شناسایی و طی یک اقدام غافلگیرانه موفق به توقیف خودرو شدند که در این زمینه راننده به همراه دیگر سرنشین دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو مقدار ۱۶ کیلو و ۹۶۸ گرم ماده مخدر هروئین و یک کیلو و ۴۹۳ گرم ماده مخدر شیشه را که در خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.

سرهنگ صالحی در ادامه با اشاره به شناسایی دیگر اعضای این باند در شهرستان دزفول گفت:ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرهای دزفول ، اندیمشک و شوش با هماهنگی قضایی در چهار عملیات جداگانه و منسجم هفت قاچاقچی تحویل گیرنده مواد مخدر را به همراه ۳ دستگاه خودروی سمند ، پراید و پژو ۲۰۶ و یکدستگاه موتورسیکلت را در نقاط مختلف شهرستان دزفول دستگیر کردند.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد:اعضای باند ۹ نفره سوداگر مرگ دستگیر شده به همراه مقدار ۱۸ کیلو و ۴۶۵ گرم مواد مخدر پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

https://hoorkhabar.ir/637275کپی شد!
163