نیروگاه برق در حمیدیه احداث می شود

هورنیوز – علی ساری پیش از ظهر امروز در نشست با اعضای شورای شهر و شهردار حمیدیه اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده به دنبال آن هستیم که هیچ نقطه شهری در شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون فاقد روشنایی نباشد.

وی افزود: تلاش برای جذب اعتبارات لازم برای این امر درحال انجام است و مدیران مربوطه قول داده‌اند تا پایان سال هیچ محلی در این شهرستان‌ها بدون روشنایی نباشد و اقدامات موثری صورت گیرد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات شهرستان حمیدیه گفت: مشکلات و معضلات بسیاری وجود دارد، برای بهبود وضعیت نیاز به هم‌افزایی و کمک همه وجود دارد. باید به دنبال راهکارهای برای این مشکلات باشیم.

ساری ادامه داد: تک تک مشکلات در شهرستان حمیدیه را رصد و پیگیری خواهیم کرد و باید با یک اقدام ویژه به دنبال رفع مشکلات حمیدیه باشیم.

وی عنوان کرد: از نظر ما رسمی‌ترین مرجع مردمی شورای اسلامی شهر است، بنابراین نظرات اعضای شورای شهر برای برطرف کردن مشکلات موجود مهم و مورد توجه است.

ساری در خصوص تاسیس نیروگاه برق حمیدیه تصریح کرد: طرح احداث نیروگاه حمیدیه را با تلاش‌های بسیاری به دست آورده‌ایم و انتظار داریم که مسؤولان شهرستان پیگیری جدی و لازم در خصوص راه اندازی آن داشته باشند.

دبیر کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این نیروگاه موجب ایجاد فرصت‌های شغلی می‌شود و دلایل فنی بسیاری برای احداث آن وجود دارد و در ساختار شبکه برق راه اندازی این نیروگاه بسیار مناسب خواهد بود.

️در این نشست که در دفتر علی ساری نماینده مردم اهواز در مجلس برگزار شد، اعضای شورای شهر و شهردار حمیدیه گزارشی از وضعیت شهرستان حمیدیه و مشکلات موجود را ارایه کرده‌اند.

 

https://hoorkhabar.ir/637364کپی شد!
83