دست‌نشان: به شایعات اهمیت نمی‌دهم/تاکنون فوق‌العاده بوده‌ایم

هورنیوز – نادر دست‌نشان در خصوص دیدار تیمش برابر سیاه‌جامگان، اظهار کرد:‌ با توجه به نتیجه بدی که برابر ذوب آهن گرفتیم، این بازی برای ما خیلی حساس است. شرایط سیاه‌جامگان نیز خوب نیست و می‌‌خواهد خود را از انتهای جدول جدا کند و همین نیز کار ما را سخت می‌کند.

 

وی عنوان کرد: ‌در این دیدار محمد شادکام را به دلیل سه کارته بودن در اختیار نداریم ولی نگران نیستم، چرا که بازیکنان خوبی دارم. خوشبختانه حسین بغلانی هم که مصدوم بود به این بازی می‌رسد و شرایط دفاعی تیمم تغییر می‌کند. ان‌شاءالله بتوانیم با یک بازی خوب، بیرون از خانه بهتر نتیجه بگیریم تا جبران شکست خانگی‌مان برابر ذوب آهن شود.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در ارزیابی از تیم سیاه‌جامگان، گفت: ‌حریف، تیمی قوی است ولی امسال نتایج آن خیلی جالب نبوده است و فکر می‌کنم بیشتر مسایل مالی این تیم را وارد بحران کرده است. کاظمی، سرمربی قبلی سیاه‌جامگان، تیم خوبی جمع و جور کرد و اکنون هم که خداداد عزیزی آمده است و مطمئنا شرایط روحی روانی این تیم تغییر می‌کند.

 

وی درباره شایعاتی مبنی بر تغییر در کادرفنی، گفت: من به شایعات اهمیت نمی‌دهم و اصلا توجه نمی‌کنم. شایعه برای تخریب تیم است و کسانی که تیم را دوست دارند، ‌به ما پیشنهاد می‌دهند و انتقاد فنی می‌کنند. آن‌هایی هم که دوست دارند ‌تیم شهرشان نتیجه نگیرد، برای‌شان فرقی نمی‌کند که چه کسی مربی و بازیکن باشد، چرا که فقط دوست دارند این تغییرات شکل بگیرد.

 

دست‌نشان بیان کرد:‌ من کار خودم را انجام می‌دهم و به نظرم کار من و تیمم تاکنون فوق‌العاده بوده است. ما تیمی هستیم که با کمترین امکانات این جای جدول هستیم. من هیچ وقت نگفته‌ام که این تیم قهرمان می شود و سهمیه می‌گیرد، من همیشه گفته‌ام اگر تیم در یکی از رده‌های هشتم تا دوازدهم قرار بگیرد، قهرمان است.

 

وی گفت:‌ اکنون نیز هیچ مشکلی نداریم و هفته‌های بسیاری برای جبران‌ داریم تا بتوانیم بهتر شویم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا نتایج بهتری به دست آوریم و به بالای جدول برسیم و این دور از دسترس نیست. به هر حال آن‌‌هایی که تیم ‌را دوست دارند ولی عاقلانه صحبت نمی‌کنند، مطمئنا در آینده پشیمان می‌شوند.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان ادامه داد: ‌مهم این است که من، سرپرست، مدیر، بازیکنان و تماشاگران خیلی خوب‌مان به دنبال این هستیم که تیم نتایجی در شان نفت‌ آبادان بزرگ کسب کند. تا آخرین لحظه‌ای که کار می‌کنم تمام تلاشم را خواهم کرد و هیچ ترسی هم ندارم و با تمام قدرت این قول را می‌دهم که این تیم در پایان لیگ در جایگاه مناسبی قرار خواهد گرفت.

https://hoorkhabar.ir/637263کپی شد!
37