برگزاری آیین سوگواری و عزاداری در میدان نفتی آزادگان جنوبی

هورنیوز – در این آیین که در اردوگاه مرکزی دکل های حفاری ۸۱ و ۸۹ فتح برگزار شد کارکنان اقماری به همراه تعدادی از مدیران عملیاتی شرکت در سوگ رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت  امام حسن مجتبی (ع) به عزاداری پرداختند.

در این آیین معنوی امام جمعه شهر هویزه درباره شخصیت پیامبر مهربانی و رحمت حضرت خاتم الانبیاء (ص) و فضائل کریم اهل بیت حضرت امام حسن (ع) به تفصیل مطالبی بیان داشت.

حجت الاسلام نیسی همچنین با اشاره به اهمیت کار و تلاش و جایگاه کارگر، گفت: دین مبین اسلام برای کارگر ارزش والایی قائل شده است.

وی کار در صنعت حفاری را بسیار دشوار توصیف کرد و از تلاش های شبانه روزی کارکنان عملیاتی که در راه اعتلای میهن اسلامی سعی و کوشش می کنند، تجلیل کرد.

حجت الاسلام نیسی افزود: کارکنان ملی حفاری در دوران دفاع مقدس در حالی که دکل های حفاری در تیررس دشمن قرار داشت همسو با رزمندگان اسلام با شجاعت، ایثار و از خود گذشتگی برای حفظ تولید نفت، نهایت تلاش خود را بکار گرفتند و امروز نیز در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و خودکفایی این صنعت گام بر می دارند.

در این آیین که با حضور یکی از قاریان بین المللی قرآن کریم  و یکی از شعرای استان برگزار شد، حاضران در مراسم با مداحی آقای نبوی به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

نظیر این آیین از سوی روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج  شرکت در ماه های محرم و صفر در مناطق عملیاتی و موقعیت استقرار دستگاه های حفاری در اقصی نقاط کشور، کارگاه های پشتیبانی، مساجد و حسینیه های مجتمع های اداری و شهرک های سازمانی شرکت برگزار گردید.

https://hoorkhabar.ir/637269کپی شد!
62
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.