ورود ۴۰ پزشک متخصص جدید به خوزستان

هورنیوز – علیرضا آموزنده صبح امروز در تشریح فعالیت‌های اخیر دانشکده علوم پزشکی آبادان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قریب به ۴۰ پزشک متخصص جدید در رشته‌های مختلف کار خود را در آبادان، شادگان و خرمشهر آغاز خواهند کرد.

وی ادامه داد: این پزشکان در رشته‌های داخلی، جراحی عمومی، زنان و زایمان، جراحی مغز و اعصاب، کودکان، بیهوشی، طب اورژانس، رادیولوژی، قلب و عروق، ارتوپدی، پاتولوژی، پوست، اورولوژی، گوش و حلق و بینی، عفونی و چشم مشغول به فعالیت می‌شوند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی آبادان تصریح کرد: ۱۷ پزشک متخصص جدید در آبادان، ۱۳ پزشک در خرمشهر و ۷نفر نیز در شادگان آغاز به کار می‌کنند.

*حضور نخستین پزشک طب هسته‌ای در آبادان

آموزنده عنوان کرد: یک پزشک متخصص طب هسته‌ای نیز برای نخستین بار در آبادان حاضر می‌شود، عنوان کرد: در کنار پزشکان متخصص یاد شده دو پزشک فوق‌ تخصص جدید نیز در رشته‌های نوزادان و خون و سرطان در آبادان خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: حضور این پزشکان در بیمارستان‎‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان تمام‌ وقت است و با اضافه شدن این متخصصان جدید، جمعیت پزشکان متخصص دانشگاهی و غیردانشگاهی جنوب غرب خوزستان به ۲۵۰ نفر خواهد رسید.

این مسؤول ادامه داد: یکی از اتفاقات خوب شکل‌گرفته بعد از حضور پزشکان متخصص جدید، افزایش پزشک متخصص در شهرستان شادگان است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی آبادان تاکید کرد: ۴۰ پزشک یاد شده حداکثر از ابتدای آذرماه فعالیت خود را در منطقه شروع می‌کنند.

 

https://hoorkhabar.ir/632782کپی شد!
87
۱
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • شادگانی این هم بگید که اینا پزشکان طرحی هستند و تازه فارق التحصیل شدن...
منتشر شده۱