استاندار خبرداد: پیگیری جدی وضعیت استقلال خوزستان

هورنیوز – غلامرضا شریعتی با اشاره به حوادثی که در جریان دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر رخ داد، اظهار کرد:‌ فرهنگ‎سازی در ورزشگاه ها و میان تماشاگران نیز یکی از مقولاتی است که بسیار باید مورد توجه قرار گیرد و واقعاً روی آن کار شود.

وی افزود:‌ شورای فرهنگ عمومی باید این موارد و مواردی از این قبیل را لحاظ و مطابق با آن‎ها برنامه‎ریزی کند و براساس آن برنامه‎ریزی‎ها نیز طرح‎های اجرایی نوشته و اعتبارات نیز تخصیص داده شود.

استاندار خوزستان درباره صحبت‌های مهدی تاج مبنی بر اعزام نمایندگانی از وزارت کشور،‌ وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال به اهواز جهت بررسی اتفاقات ورزشگاه غدیر و برخورد با متخلفان آن حادثه نیز عنوان کرد: این یک موضوع سلبی است که باید به هر ترتیب بررسی و دنبال شود. ما نیز در درون استان در حال بررسی آن اتفاقات هستیم. در همین راستا نیز کمیته‌هایی تشکیل داده‎ایم تا به واسطه آن دریابیم، آیا قصور یا کم‎کاری نهاد، سازمان یا فردی در بروز آن حادثه دخیل بوده است یا خیر.

وی خاطرنشان‌کرد: ‌برنامه‎ای مدون و جامع نیز برای نقاط آسیب‎پذیر ورزشگاه غدیر اهواز که متاسفانه تاکنون اداره‎کل ورزش و جوانان در جهت رفع آن‎ها اقدام نکرده است، ‌طراحی کرده‎ایم و قرار بر این است که کارشناسانی از محل‎های آسیب‎پذیر بازدید و آن محل‎ها را بررسی کنند تا به یاری خدا در جهت رفع آن‎ها اقدام شود تا این ورزشگاه به لحاظ ایمنی نیز مقاوم و آسیب‎پذیری کمتری داشته باشد، ضمن این‎که تلاش می‎کنیم تا تمام این موارد تا پیش از آغاز لیگ قهرمانان آسیا مرتفع شود.

شریعتی در پایان با اشاره به وضعیت نابسامان مالی باشگاه استقلال خوزستان نیز یادآور شد: بنده به جد پیگیر وضعیت این تیم و باشگاه هستم و امیدوارم که به زودی به نتایج خیلی خوبی هم در این زمینه دست پیدا کنیم.

https://hoorkhabar.ir/632785کپی شد!
85
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.