برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به همت شرکت ملی حفاری + تصاویر

به گزارش هورنیوز – صبح روز جمعه همایش پیاده روی کارکنان و خانواده شرکت ملی حفاری و عموم مردم به مناسبت هفته دفاع مقدس در اهواز برگزار شد.

در این همایش پیاده روی که صبح جمعه از شهرک قائم آغاز شد حدود هزار نفر از مردم مسیر ۳ کیلومتری را طی کردند.

_pms2718

سیدعلی حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان اهواز در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت در گذشت خانم عفت فتحی از فعالان عرصه رسانه، اظهار کرد: هدف اصلی از برگزاری همایش پیاده روی، جذب مردم به سمت ورزش های همگانی ست.

وی افزود: در شش ماهه نخست امسال تلاش کردیم تا به علت شرایط آب و هوایی نامساعد تیم ها را به خارج استان اعزام کنیم و در شش ماهه دوم برای خانواده ها برنامه ریزی هایی در برگزاری های پیاده روی در اهواز داریم.

_pms2918

همچنین سید سالار محمدنیا رئیس امور ورزش همگانی شرکت ملی حفاری ایران نیز با اشاره به اینکه مسابقات از طرف باشگاه فرهنگی ورزشی ملی حفاری و با همکاری اداره تربیت بدنی ورزش و جوانان اهواز تدارک دیده شده است، تصریح کرد: این همایش برای گرامیداشت یاد و نام شهدای جنگ تمحیلی، مدافعان حرم و رزمندگان برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از این همایش افزود: سیاست اداره کل شرکت ملی حفاری ترویج ورزش همگانی در سطح جامعه و کارکنان و توجه به تندرستی است تا روحیه مشارت افزایش یابد.

_pms2884

در پایان این مراسم به قید قرعه از ۱۴۰ نفر از افرادی که در پیاده روی شرکت کرده بودند تجلیل شد.

_pms2764

_pms2802

_pms2808

_pms2993

_pms2860

_pms2768

https://hoorkhabar.ir/627346کپی شد!
331
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.