تأسیس سومین مرکز آموزش تخصصی جهاد دانشگاهی خوزستان

هورنیوز – سیدعلیرضا علوی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به استقبال از آموزش‌های تخصصی جهاددانشگاهی در خوزستان، پس از تأسیس دومین مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت در سال ۹۴ سومین مرکز تخصصی نیز تا پایان سال جاری تأسیس می‌شود.

وی آغاز دوره آموزش کمک‌پرستاری را یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های معاونت آموزشی جهاددانشگاهی خوزستان دانست و تصریح کرد: این دوره برای نخستین‌بار در کشور در استان‌های مختلف در حال برگزاری است و به‌عنوان الگوی مناسبی برای همکاری میان جهاددانشگاهی و دانشگاه‌های علوم پزشکی برای تحقق اهداف طرح تحول سلامت شناخته می‌شود؛ در خوزستان برگزاری این دوره از سال گذشته در شهرهای اهواز، بهبهان، آبادان و دزفول آغاز شده است.

معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان خاطرنشان کرد: ایجاد دوره آموزش کمک‌پرستاری نشان داد که استفاده از ظرفیت‌های آموزشی جهاددانشگاهی در سراسر کشور می‌تواند فرصت مناسبی برای تأمین منابع انسانی مورد نیاز در بخش‌های مختلف باشد.

وی با بیان این‌که یکی از مأموریت های جهاددانشگاهی در اجرای نقشه جامع علمی کشور مشارکت در توسعه آموزش‌های تخصصی نوین و مهارت‌های پیشرفته در سطح ملی و بین‌المللی با تأکید بر نیازهای کشور و جهان اسلام در حوزه‌های منتخب است، تصریح کرد: در استان خوزستان جهاددانشگاهی به‌عنوان یکی از مراکز آموزشی امین دستگاه‌های مختلف اجرایی در واگذاری آموزش‌های منابع انسانی شناخته می‌شود. تلاش ما علاوه بر حفظ این اعتماد، توسعه تعامل با دستگاه‌های مختلف است.

علوی همچنین از آغاز تدوین برنامه ششم توسعه معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان از نیمه دوم سال جاری خبر داد و افزود: امسال، سال پایانی برنامه پنجم توسعه جهاددانشگاهی است و ارزیابی‌های انجام‌شده تاکنون، از تحقق حداکثری اهداف برنامه حکایت دارد. برنامه ششم نیز مطابق اهداف کلان و براساس نیازهای استانی با مشارکت متخصصان امر در خوزستان تدوین خواهد شد.

معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان در پایان با گرامیداشت یاد شهدای جهاددانشگاهی، ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را نیز تبریک گفت.

https://hoorkhabar.ir/612883کپی شد!
64
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.