گاز رسانی به ۹۸ درصد مناطق شهری و روستایی هندیجان

هورنیوز – سیف‌الله قنواتی اظهارداشت: پروژه گازرسانی به نقاط پراکنده شهرستان هندیجان با احداث خط پایداری اجرایی شده است، برای اطمینان و احتیاط یک دستگاه تقلیل فشار خط در هندیجان جنوبی احداث شد.

وی افزود: در دوازده نقطه هندیجان شبکه پراکنده موردنیاز شهروندان، اجرایی شده است و در آینده نزدیک گازدار خواهد شد که با گازدار شدن این نقاط بیش از ۹۸درصد شهر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند و شهرستان هندیجان جزء شهرهای سبز استان خوزستان قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره ناحیه گاز شهرستان هندیجان بیان کرد: واگذاری هرگونه اشتراک گاز به مشترکین در نقاط شهری منوط به ارائه سند یا مجوز از شهرداری است و در نقاط روستایی منوط به ارائه سند یا مجوز از بنیاد مسکن است.

وی گفت: روستاهای غرب هندیجان(شمالی) از روستای حسین‌آباد تا مشراگه ۱۶ روستا هستند که ۱۰۰ درصد گازدار شده‌اند و روستاهای شرق هندیجان(جنوبی) ۹ روستا در حال اجرای عملیات گازرسانی هستند و ۴ روستای دیگر نیز طراحی‌شده که در مرحله انتخاب پیمانکار هستند و ۵ روستای جاده هندیجان به دیلم در حال طراحی هستند.

قنواتی عنوان کرد: یکی از برنامه‌های مورد نظر ما برنامه‌های فرهنگی در سطح شهرستان هندیجان است که با همکاری همگی همکاران اداره گاز به ویژه در ماه مبارک رمضان اجرایی شدند.

وی تأکید کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی به مشترکین جدید در اداره جهت مصرف ایمن گاز و همچنین دوره‌های آموزشی به مشترکین جدید در مساجد روستاها برای مشترکین روستایی برگزار خواهد شد.

قنواتی اشاره کرد: مشترکین جدید جهت اشتراک گاز باید به دفاتر پیشخوان دولت پست‌بانک‌ها مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند که هزینه خرید کنتور گاز ۲۱۰هزار تومان است و نصب کنتور گاز همان روز یا روز بعد انجام می‌گیرد.

وی در پایان افزود: مشترکین گاز جهت انجام لوله‌کشی داخلی گاز باید به مجریان واجدالشرایط مراجعه کنند و سیستم لوله‌کشی داخل منزل خود را به هرکسی واگذار نکنند؛ همچنین به مشترکین خوش‌حساب هرماه به‌رسم یادبود جوایزی اعطا می‌کنیم.

https://hoorkhabar.ir/612681کپی شد!
75
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.