مدیرکلی موفق است که به مشکلات مردم بی اعتنا نباشد/ مدیران باید ریسک پذیر و شجاع باشند

به گزارش هورنیوز ؛ آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به تحولات بحرین اظهار کرد: اهانت به یک رهبر دینی در حد شیخ عیسی قاسم، اهانت به دین است.

وی با بیان اینکه کارهای رژیم آل خلبفه تحریک آمیز است عنوان کرد: این کارها عواقب بدی دارند و بوی خون می دهند، لذا ما توصیه می کنیم راهی را نروند که پایانش معلوم است.

خطیب نماز جمعه اهواز اظهار کرد: بحرین کشور مروارید است و گرانبهاترین مروارید بحرین آیت الله شیخ عیسی قاسم است.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه با اشاره به سفر رسمی یکی از مقامات سعودی به اسرائیل تصریح کرد: کسی که خود را خادم بین الحرمین می داند، درصدد متحد شدن با اسرائیل برای شناسایی دشمن های مشترک از جمله ایران است.

امام جمعه اهواز گفت: به عربستان هشدار می دهیم از ادامه این راه خبیث و خطرناک، امتناع کنند تا خودشان به خطر نیافتند.

سید محمدعلی موسوی جزایری با اشاره اخیر سخنان خود در همایش صنعت و معدن اظهار کرد: برخی از سایتهای خبری اظهارات بنده خیلی به اختصار نقل کردند که مراد این صحبت ها معلوم نشد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: از ادارات کل استان می خواهیم، خروجی اقدامات خود در خصوص اقتصاد مقاومتی و اشتغال گزارش دهند.

آیت الله موسوی جزایری افزود: مدیران شهامت و جسارت آن را داشته باشند که مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را با پیگیری در سطح کشور حل کنند اما کدامیک از مدیران حوانمرد ما این کار را تاکنون کرده اند؟!

امام جمعه اهواز گفت: این منطق که اگر کاری شد، شد و اگر نشد، نشد، منطق مسئولین متعهد نیست.

وی خاطرنشان کرد: در گزارشی که به بنده داده اند، بیش از ۷۰ درصد واحدهای اقتصادی موفق بخش خصوص در تهران هستند، به نظر من دلیل آن دسترسی مردم به مقامات بالا در حد وزیر و معاونانش است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: مدیرکلی موفق است که به مشکلات مردم بی اعتنا نباشد و در صدد حل آن اقدام نمایند، مسئولین می توانند با ایجاد شورای حقوقی و با کمک استاندار این مشکلات را حل کنند اما برخی از مدیران این کارها را نمی کنند.

خطیب نماز جمعه اهواز تصریح کرد: برای حل مشکلات اشتغال و اقتصاد مقاومتی، مدیران باید ریسک پذیر باشند.

وی عنوان کرد: امیدوارم مدیرانی که همراه هستند، بیشتر همراهی کنند و مدیرانی که ترسو هستند و توانایی روحی ندارند، نباید مدیر باشد، وضعیت امروز ما مانند جبهه است که باید شخصی شجاع فرمانده باشد.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه عنوان کرد: طبق گزارش مدیرکل فنی و حرفه ای، برخی از تخصص های بسیار بالایی مانند جوشکاری زیر دریا، ابزار دقیق، جوشکاری آرگون و… که در این اداره کل آموزش داده می شوند، متاسفانه متقاضی وجود ندارد.

خطیب نماز جمعه اهواز گفت: جوانان ما باید به تخصص خود اعتماد داشته باشند و از این رشته های دقیق علمی و کاربردی استقبال نمایند.

https://hoorkhabar.ir/612602کپی شد!
108
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.