معرفی برترین‎های مسابقات دو و میدانی

هورنیوز – مسوول برگزاری این مسابقات اظهار کرد: این رقابت ها شب گذشته (چهارشنبه) به مناسبت ماه مبارک رمضان و گرامی‌داشت شهدای مدافع حرم در پیست دو و میدانی استادیوم تختی اهواز برگزار شد.

رضا بوعذار،  بیان کرد: بیش از ۷۰ ورزشکار استان در رده های سنی نونهالان و بزرگسالان در دوهای ۱۰۰، ۴۰۰ و ۸۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مسوول برگزاری این مسابقات گفت: در دو ۱۰۰ متر و رده سنی نونهالان، امیرفربد حسام‌بختیاری، مهدی رفیع نیا و محمد سبحانی همگی از اهواز به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند. در رده سنی بزرگسالان همین ماده نیز مصطفی عساکره، حمید صالحی و حسین نیسی همگی از اهواز، رده های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: در ماده ۴۰۰ متر رده سنی بزرگسالان نیز منصور عفری از اهواز به قهرمانی رسید، حامد زارع زادگان از دزفول نایب قهرمان شد و مهدی رضایی از اهواز در جایگاه سوم قرار گرفت. در ماده ۸۰۰ متر همین رده سنی، امیر حدیدی، مهدی عفری و یونس مهدی پور همگی از اهواز به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند. مسابقات دوهای ۴۰۰ و ۸۰۰ متر فقط در رده سنی بزرگسالان برگزار شد.

بوعذار گفت: در پایان این مسابقات، احمد ساکی و آراد سیف به ترتیب به عنوان ورزشکار اخلاق و برترین دونده معرفی شدند. همچنین از محمد نیک‌سرشت، مهدی صیفوریان، ستار جایروند، مهدی رسالت زاده و مسعود پورشریف به عنوان مربیان برتر استان، تجلیل شد.

https://hoorkhabar.ir/607119کپی شد!
53
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.