کتاب «کُکا مو نمی خوام شهید بشُم» در اهواز رونمایی شد

هورنیوز – کتاب «کُکا مو نمی خوام شهید بشُم» شامل خاطرات سردار شهید داریوش باقری کاهکش امروز(۹ تیر) با حضور آیت الله حسن زاده امام جمعه موقت اهواز، فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، سردار علیپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های اسلامی دفاع مقدس استان، همرزمان و خانواده شهید و سایر مسئولان استانی در تالار مهتاب اهواز رونمایی شد.

این کتاب نوشته ستاره عرفانی راد است که با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های اسلامی خوزستان در سال ۱۳۹۵ توسط نشر الیما در تیراژ ۱۵۰۰ جلد و ۱۸۳ صفحه منتشر شده است. دکتر محمدرضا سنگری پژوهشگر عاشورایی در مقدمه کتاب «کُکا مو نمی خوام شهید بشُم» مطالبی نوشته است.

این کتاب در سه بخش تنظیم شده که بخش نخست «آشنایان ره عشق» به روایات کلی همرزمان و خواهر شهید اختصاص دارد، بخش دوم «لبخند بزن که شهر دیوانه شود…» گلچینی از خاطرات (به ویژه خاطرات طنز) این شهید است و بخش سوم «با دیدن عکس رخت آرام گرفتم…» نیز به تصاویر شهید و همرزمان وی مربوط می شود.

شهید داریوش باقری کاهکش، در ۱۲ خرداد ۱۳۴۰ در آبادان به دنیا آمد و همه عمر خویش را وقف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کرد و در چهار تیر ۱۳۶۷ در جزیره مجنون مظلومانه به شهادت رسید، پیکر مطهر این شهید پس از ۲۴ سال انتظار در ۲ آذر ۱۳۹۱ به خانه بازگشت و در کنار یاران شهیدش آرام گرفت.

در این مراسم از خانواده شهید باقری کاهکش و ستاره عرفانی راد نویسنده کتاب تقدیر شد.

شبستان

https://hoorkhabar.ir/606948کپی شد!
42