دعوت استاندار برای شرکت در راهپیمایی

هورنیوز – غلامرضا شریعتی بیان کرد: فلسطین و قدس همچون نگینی درخشان در جهان اسلام همچنان پرتو می افشانند و روز گرامیداشت قدس عزیز بزرگ ترین یادگار امام راحل و بنیانگذار بزرگ انقلاب اسلامی برای وحدت تمامی مسلمانان است.

وی افزود: روز قدس روز عهد و پیمان با واژه های ایثار، مقاومت و عدالت خواهی است و این روز بزرگ نه تنها به مردم مظلوم فلسطین بلکه متعلق به همه جهانیان است، روزی که مظلومان وعدالت خواهان فریاد ایستادگی حق در برابر باطل را طنین انداز می کنند ایستادگی ومقاومتی که همیشگی بوده است.

شریعتی اظهار داشت: حضور پرشور مردم مومن و ولایت مدار خوزستان در راهپیمایی ویژه این روز، نشان دهنده این است که روحیه ایثار و مقاومت و مبارزه علیه استکبار و حکومت های ظالم در انحصار مرزها نخواهد بود.

استاندار خوزستان با دعوت از اقشار مختلف مردم روزه دار خوزستان جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس و دوشادوش مسئولان نظام، این حرکت عظیم را نمایان کننده عظم و اراده مردمی دانسته که هیچگاه صحنه را برای حمایت از مظلومان ترک نکرده اند.

بر اساس اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان راهپیمایی روز قدس، جمعه یازدهم تیرماه و در مرکز استان از مقابل مسجد آیت الله موسوی جزایری (بازار سرپوشیده حضرت امام خمینی(ره)) به سمت مصلی مهدیه شهرستان اهواز راس ساعت ۱۱ صبح خواهد بود.

https://hoorkhabar.ir/607115کپی شد!
43