اهواز بیرق همیشه در اهتزاز وحدت و بصیرت است

هورنیوز – بار دیگر آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شهرالله اکبر فرا رسید و ملت بزرگ، نستوه و مسلمان ایران زمین در برابر آزمونی بزرگ قرار گرفت تا برگ زرین و درخشانی از دشمن شناسی، پیروی از امام راحل و تبعیت از مقام معظم رهبری را در کتاب بی پایان حماسه آفرینی خود ثبت کند.

روز قدس یادگار الهی آن پیر سفر کرده و سفارش همیشگی دیده بان امین و حکیم انقلاب، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای است.

روزی برای دفاع از مظلومیت تاریخی یک ملت مسلمان، یادآور لزوم پایبندی به ارزش ها و آرمان های انقلابی و سند رسوایی مدعیان دروغین حقوق بشر.

مردم بصیر، ظلم ستیز و آگاه ایران اسلامی با درک شرایط حساس و خطیر منطقه خاورمیانه، از تلاش امپریالیسم زبون در ایجاد تفرقه میان مسلمانان، تا ادامه روند سیاه سازش توسط دولت های دست نشانده و عنادپراکنی جریان جاهل تکفیری؛ به خوبی می دانند حضور دشمن شکن در راهپیمایی امسال روز قدس از چه میزان اهمیت و حساسیت برخوردار است.

از این روست که روز قدس امسال چونان صاعقه ای، هژمونی غاصبان و ظالمان را منهدم خواهد ساخت.

آری؛ روز قدس، تجلی وحدت جهان اسلام در مبارزه با استکبار جهانی است.

روز قدس، فریاد رسای آزادگان جهان است که پایه های کاخ طاغوت و ستم را به لرزه انداخته و شمارش معکوس پایان حیات رژیم نژاد پرست و غاصب صهیونیستی را آغاز خواهد کرد.

بی تردید، خروش میلیونی مسلمانان روزه دار و نمایش جهانی مشت های گره کرده ظلم ستیزان آزاده، کابوس دهشتناک رژیم کودک کش، جعلی و جنایتکار اسراییل غاصب است، این کابوس تا پیروزی فلسطین مظلوم و آزادی قدس شریف که وعده تخلف ناپذیر الهی است ادامه خواهد داشت.

اینجانب ضمن دعوت از آحاد مردم شریف استان خوزستان و شهروندان اهوازی برای حضور در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس تردیدی ندارم که مردم شهیدپرور شهر اهواز بار دیگر حماسه ای جاودان از ولایتمداری را در دیدگان جهانی خلق خواهند کرد.

سید خلف موسوی شهردار اهواز

https://hoorkhabar.ir/607173کپی شد!
65