کشف بیش از ۷۳ کیلوگرم تریاک

هورنیوز – سرهنگ سید محمد صالحی اظهار کرد: مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی در محور جاده (پل زهره) به امیدیه به یک دستگاه خودروی ایسوزو شک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی به عمل آمده از آن خودرو مقدار ۱۳ کیلو و ۴۸۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود را کشف و راننده خودرو نیز دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده از حمل مواد مخدر از جنوب کشور به مقصد استان خوزستان (شهرستان دزفول) اعتراف کرد. همچنین این سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شد.

کشف بیش از ۱۱ کیلو مواد مخدر در اندیمشک

صالحی بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت دو سوداگر مرگ در تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان اندیمشک موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی عنوان کرد: مأموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی، مخفیگاه دو سوداگر مرگ را شناسایی و با هماهنگی قضائی مورد بازرسی قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار ۱۱ کیلو و ۱۲۸ گرم ماده مخدر از نوع تریاک، سه اسلحه غیرمجاز به همراه فشنگ کشف شد. همچنین دو سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

کشف ۴۹ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در امیدیه

صالحی خبر داد: مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی همکاری و تبادل اخبار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان از انتقال محموله موادر مخدر از یکی از استان های جنوبی کشور به خوزستان مطلع شدند که بلافاصله موضوع را به منظور شناسایی و کشف محموله در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان امیدیه اقدام به برقراری تور ایست و بازرسی در ورودی محور دیلم به امیدیه کردند که پس از ساعت ها تلاش و کنترل خودروهای عبوری موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه وانت نیسان شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان یادآور شد: مأموران در بازرسی از خودرو مقدار ۴۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود را کشف و راننده خودرو به هویت (م. ع) نیز دستگیر کردند.

صالحی در پایان گفت: سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

https://hoorkhabar.ir/607196کپی شد!
36