واژگونی تانکر حامل بنزین

هورنیوز – این حادثه حوالی ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه عصر سه شنبه در هفت کیلومتری شهر شوش و حد فاصل شهرهای اندیمشک – شوش در مجاورت روستای بهرام اتفاق افتاده و موجب اختلال در تردد خودروها در مسیر ترانزیتی اندیمشک – اهواز در محدوده مذکور شده است.

در پی این حادثه ماموران آتش نشانی از شهرهای شوش ، اندیمشک و شاوور وارد عمل شده اند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوش در محل حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: در این حادثه که علت آن در دست بررسی است ۳۰ هزار لیتر بنزین در بخشی از مسیر ترانزیتی اندیمشک – شوش در مسیر سرازیر شده است.

احمدرضا خوش اخلاق افزود: در پی این حادثه ماموران آتش نشانی شهرستان شوش وارد عمل شده و تلاش برای امین سازی محل حادثه برای جلوگیری از آتش سوزی همچنان در حال انجام است.

وی افزود: با حضور پلیس راه و ماموران راهداری اداره راه و شهرسازی تردد خودروها در محدوده روستای بهرام در کیلومتر هفت جاده شوش – اندیمشک در یکی از باندها به صورت رفت و برگشت به کدی در حال انجام است.

خوش اخلاق گفت: در این حادثه راننده تریلر حامل سوخت مصدوم شده است.

فرماندار و معاون فرماندار شهرستان اندیمشک و نیز معاون فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان نیز از زمان وقوع حادثه در محل حضور داشته و تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی اندیشیده شده است.

جاده اندیمشک – شوش – اهواز به طول ۱۵۰ کیلومتر از جاده های ترانزیتی شمال استان خوزستان می باشد که نقش مهمی در جابجایی بار و مسافر از بنادر جنوب کشور دارد.

https://hoorkhabar.ir/606657کپی شد!
41