قهرمانی بوکسورهای ایذه‌ای

هورنیوز – هوشنگ حاتمی با اشاره به اعزام تیم‌های ورزشی این شهرستان به مسابقات مختلف اظهار کرد: در پی اعزام ورزشکاران مختلف به مسابقات استانی و کشوری مدال‌ها و مقام‌های رنگارنگی به‌دست آمد.

وی با اشاره به قهرمانی تیم بوکس نوجوانان شهرستان ایذه در مسابقات قهرمانی خوزستان گفت: تیم شهرستان ایذه که همواره به‌عنوان مدعی اصلی کسب مقام قهرمانی این رقابت‌ها در استان بوده است هفته گذشته نیز با درخشش خود به مقام قهرمانی دست یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه با اشاره به اینکه تیم ایذه با کسب ۳۷ امتیاز توانست مقتدرانه به مقام قهرمانی استان دست پیدا کند، تصریح کرد: از بین تیم‌های دیگر شرکت‌کننده نیز تیم‌های اهواز و آبادان با شکست دادن حریفان خود در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

حاتمی اضافه کرد: تیم‌های جوانان و نوجوانان بوکس شهرستان ایذه از سال ۹۱ تاکنون به عنوان قهرمانی استان خوزستان دست پیدا می‌کنند و از این‌رو توانسته‌اند در مسابقات کشوری ۸ مدال در این رده‌های سنی به دست آورند.

وی با اشاره به مدال‌های کسب شده توسط ورزشکاران ایذه‌ای در استان افزود: حسن هادیان در وزن ۴۶ کیلوگرم مقام اول، سعید احمدی در وزن ۴۸ کیلوگرم مقام دوم، شاهین روئینه در وزن ۵۰ کیلوگرم در جایگاه دوم، حسین هادیان در وزن ۵۷ کیلوگرم مقام اول، سعید احمدی در وزن ۶۰ کیلوگرم مقام اول، سروش لیموچی در وزن ۶۶ کیلوگرم مقام اول، شروین حاتمی در ۸۰ کیلوگرم مقام دوم و رضا حسن‌پور در وزن ۵۲ کیلوگرم با مقام دوم به‌کار خود پایان دادند.

حاتمی ادامه داد: حسین هادیان، اشکان رضایی و پیمان شاهپری سال گذشته با حضور در مسابقات بوکس نوجوانان کشور به مقام قهرمانی دست پیدا کردند که این نشان از توانایی‌های بالا و استعدادهای بی انتهای ورزش نیازمند به حمایت شهرستان ایذه دارد.

https://hoorkhabar.ir/606473کپی شد!
45