کشف ۳ کیلو هروئین در اندیمشک/ شهادت مأمور مجروح حادثه بندر امام/ سه آتش سوزی در اهواز با دو مصدوم

کشف ۳ کیلوگرم هروئین در اندیمشک

صادق جعفری‌چگنی اظهار کرد: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی اندیمشک و سربازان گمنام امام زمان(عج)، سه کیلوگرم ماده مخدر هروئین در ورودی این شهرستان از قاچاقچیان مواد مخدر کشف شد.

وی افزود: این افراد مواد مخدر را به صورت ماهرانه در خودرو جاسازی کرده بودند که قبل از ورود به شهرستان و با انجام کارهای پلیسی و اطلاعاتی این میزان مواد مخدر کشف و چهار نفر نیز در این ارتباط دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک اضافه کرد: همچنین از این افراد دو دستگاه خودرو سواری کشف و از سوی پلیس توقیف شد.

 

**********

 

هشدار ستاد بحران نسبت به وقوع گرد و غبار و دمای بالا

در این اطلاعیه که روز یکشنبه منتشر شد آمده است: بر اساس هشدار سازمان مدیریت بحران و اداره کل هواشناسی خوزستان، مناطق غربی، مرکزی و جنوبی استان و کشور عراق از اواخر وقت امروز یکشنبه شاهد وزش باد قابل ملاحظه و گرد و غبار خواهند بود که به شکل تناوبی تا آخر هفته جاری ادامه می یابد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: احتمال وقوع دمای ۵۰ درجه و بالاتر در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیز وجود دارد.

 

**********

 

شهادت مأمور مجروح حادثه بندر امام

سروان منوچهر کرمی یکی از دو مأمور نیروی انتظامی که هنگام دستگیری سارقان مسلح در بندر امام مجروح شده بود عصر امروز در بیمارستان معرفی ماهشهر درگذشت.

بر اساس این گزارش، دوشنبه هفته گذشته در درگیری مأموران پلیس آگاهی نیروی انتظامی بندر امام با سارقان مسلح یکی از مأموران به شهادت رسید و دو مأمور دیگر نیز مجروح شدند.

 

**********

 

اتش سوزی در اداره آب و فاضلاب روستایی شوشتر

 رییس اداره آب و فاضلاب روستایی شوشتر گفت: انبار تجهیزات این اداره به دلایل نامعلومی آتش گرفت.

ارژنگ محمدی اظهارکرد: این آتش سوزی حوالی ساعت ۱۲ظهر امروز اتفاق افتاده و کارشناسان در حال بررسی علت حادثه هستند.

وی افزود: با همکاری به موقع آتش نشانی،آتش مهار شده اما تجهیزات موجود در انبار شامل لوله و برخی اتصالات طعمه حریق شدند.

 

**********

 

معدوم سازی بیش از ۴ هزار کیلو موادغذایی غیربهداشتی

 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در ۱۰ روز اول ماه رمضان، ۳۹ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف پلمب و بیش از چهار هزار کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی معدوم شد.

شکرالله سلمان زاده افزود: طی ۱۰ روز اول ماه مبارک رمضان بیش از سه هزار بازدید از مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی با اولویت مراکز عرضه آش، حلیم و کارگاهای قنادی و تولید زولبیا و بامیه، رستوران و سایر مراکز و اماکن عمومی صورت گرفت و از این تعداد برای ۳۰۱ مرکز تهیه و توزیع متخلف اخطاریه بهداشتی صادر و ۶۲ مرکز تهیه و توزیع به دلیل عدم رعایت اصول بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شد و ۳۹ مرکز نیز پلمب شد.

 

**********

 

چهار مصدوم در تصادف جاده دزفول – شوشتر

این حادثه ساعت پنج صبح روز یکشنبه بین یکدستگاه زانتیا و پژو روآ در کیلومتر پنج جاده دزفول – شوشتر رخ داد.

محمد پاکروان فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: بر اثر شدت این تصادف سرنشینان هر ۲ خودرو شامل سه نفر سرنشین سواری زانتیا از جمله زن و شوهری جوان و بچه خردسال آنها و نیز تنها سرنشین خودروی روآ مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

 

**********

 

سه حادثه آتش سوزی در اهواز با دو مصدوم

امیر نجفی افزود: نشت گاز پیک نیک در خیابان ۱۳شرقی کیانپارس در شنبه شب، باعث آتش گرفتن یک واحد مسکونی شد.

وی اظهارکرد: در این حادثه منزل دچار خسارت شد و یک نفر نیز مصدوم شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی اهواز در ادامه افزود: همچنین قهوه خانه ای در خیابان انوشه اهواز دچار آتش سوزی شد.

وی افزود: در این حادثه خساراتی به قهوه خانه وارد شد، و دلیل وقوع آن از سوی کارشناسان آتش نشانی نشت اجاق گاز تشخیص داده شد.

وی ادامه داد:همچنین اتصال برق یخچال در یک واحد مسکونی در خیابان وهابی کیانپارس، منجر به آتش گرفتن منزل و مصدوم شدن یک زن ۳۰ ساله شد که مصدوم برای ادامه درمان به اورژانس مستقر در محل اعزام شد.

نجفی افزود: دلیل این حادثه اتصال برق یخچال تشخیص داده شد.

 

**********

 

چرخ گوشت دست کودک خردسال دزفولی را بلعید

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: ساعت ۱۳:۳۵ دقیقه عصر یکشنبه در تماسی از سوی بیمارستان بزرگ دزفول با سامانه ۱۲۵خبر بلعیده شدن دست پسربچه ۲ ساله ای در داخل چرخ گوشت گزارش شد و در پی آن از آتش نشانی درخواست کمک شد.

معظم فر با بیان اینکه جراحت وارده در این حادثه بیشتر از حادثه قبلی بود اظهار داشت: با استفاده از دستگاه مینی فرز و تلاش ۴۵ دقیقه ای ناجیان ۱۲۵ دست کودک خردسال از درون چرخ گوشت خارج شد و کودک مصدوم برای ادامه مداوا به اتاق عمل منتقل شد که با توجه به جراحت وارده امکان قطع تعدادی از انگشتان دست چپ این کودک وجود دارد.

https://hoorkhabar.ir/606504کپی شد!
74