مشکل اصلی رامشیر وقفی بودن زمین های آن است

اقبال محمدیان اظهار کرد: در همین راستا لازم است رییس اداره اوقاف رامشیر با نگاه مثبت به حل این مشکل چندین ساله کمک کند.

وی در ادامه به ظرفیت بالای شهرستان در زمینه گردشگری اشاره کرد و افزود: با توجه به همجواری شهرستان با شهرهای صنعتی ضرورت دارد شهرداران رامشیر و مشراگه از این فرصت استفاده کنند.

نماینده مردم رامشیر و رامهرمز در مجلس شورای اسلامی همچنین به وجود رودخانه جراحی در شهرستان اشاره کرد و گفت: قابل توجیه نیست که با توجه به وجود این رودخانه، روستاییان با مشکل آب مواجه هستند.

حل مشکل آب شرب از طریق وزیر

وی ادامه داد: ضرورت دارد رئیس اداره آب روستایی شهرستان پیگیری های لازم را در این زمینه تا حصول نتیجه انجام دهد و چنانچه این مشکل حل نشد این آمادگی وجود دارد تا این مشکل را نهایتا از طریق وزیر حل کنیم.

محمدیان بیان کرد: در خصوص توزیع و پایداری آب شرب شهری اداره آبفا باید تلاش بیشتری کند تا آب همواره و مستمر وجود داشته باشد و اگر لازم باشد از طریق استان و مرکز هم دنبال و پیگیری کنیم.

نماینده مردم رامشیر و رامهرمز در مجلس شورای اسلامی، محقق شدن انتظارات مردم را تنها با برنامه ریزی مناسب عنوان کرد و افزود: باید با همکاری و تعامل با یکدیگر و با یک تفکر اجرایی و فارغ از مسائل حزبی و جناحی و قومی برای خدمت به مردم متعهد شویم.

وی با اشاره به عضویت در کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد: بر اساس نیازسنجی که انجام داده شده مشخص شد که شهرستان های رامشیر و رامهرمز نیاز به عمران در تمامی زمینه ها دارند. بنابراین ضرورت دارد تکمیل پروژه های نیمه تمام و تعریف پروژه های جدید در زمینه عمرانی جزو اولویت های کمیته برنامه ریزی شهرستان قرار گیرد.

https://hoorkhabar.ir/606337کپی شد!
42