کمک ۱۰ میلیاردی خانواده دزفولی برای ساخت مدرسه

هورنیوز- غلامرضا نصرالله پور روز سه شنبه در شورای پشتیبانی آموزش و پرورش دزفول در فرمانداری ویژه این شهرستان افزود:این خانواده نیکوکار ساکن تهران همچنین پرداخت پنج میلیارد ریال کمک مالی دیگر از محل ثلث پدر مرحوم خانواده را در صورت امکان تقبل خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به هزینه ۲۷ میلیارد ریالی تخریب و بازسازی مدرسه طالقانی دزفول گفت:این واحد آموزشی در پنج طبقه ساخته می شود لذا از خیرین تقاضا می شود برای کمک به ساخت این مدرسه آموزش و پرورش را یاری کنند.

نصراله پور افزود:خیرین دزفول پارسال ۱۶۸ میلیارد ریال و امسال نیز ۱۶۰ میلیارد ریال برای مدرسه سازی به آموزش وپرورش کمک کردند که این میزان حمایت ها قابل تقدیر است.

محمدحسن قنبری مدیر نوسازی مدارس دزفول نیز در این نشست گفت:سال گذشته تعمیر و بازسازی ۳۲ مدرسه با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شد و امسال نیز منتظر جذب اعتبار برای آماده سازی و تعمیر مدارس هستیم.

وی به حمایت بنیاد برکت از آموزش و پرورش دزفول و تقبل بازسازی ۱۰۰ مدرسه در مناطق محروم این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت:پارسال سه مدرسه شش کلاسه،۹ کلاسه و ۱۲ کلاسه با صرف اعتباری افزون بر ۳۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط بنیاد برکت ساخته و تحویل آموزش و پرورش دزفول شد.

قنبری افزود:امسال نیز ۱۰ طرح آموزشی در مناطق محروم شهرستان دزفول ساخته می شود.

ایرنا

https://hoorkhabar.ir/600969کپی شد!
54