آغاز واگذاری تاکسی های اروندی

هورنیوز- اسماعیل زمانی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در حاشیه این مراسم اظهار کرد: تعداد تاکسی‌های واردشده به گمرک در سال ۹۵، ۵۰۰ دستگاه است که ۳۰۰ دستگاه از این تعداد به شهرستان آبادان و ۲۰۰ دستگاه به خرمشهر اختصاص دارد.

وی افزود: روند تحویل این خودروها به این صورت است که باید تاکسیرانی اسامی متقاضیان تاکسی پلاک اروند را به سازمان منطقه آزاد اروند ابلاغ و اعلام کند و پس از تخصیص وام و گذراندن مراحل تحویل، این خودروها به صاحبان خود واگذار می‌شوند.

زمانی تصریح کرد: این تاکسی‌ها با اعطای تسهیلات تا سقف ۳۰ میلیون تومان و با نرخ بهره ۲ تا چهار درصد به درخواست‌کنندگان واگذار می‌شود.

محمدرضا معتمدی، معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: از فردا، ۱۲ خردادماه هر روز ۱۰ تا ۲۰ دستگاه تاکسی پلاک‌گذاری و به صاحبان آن واگذار می‌شود.

وی افزود: در مجموع باید تعداد ۲۰۰۰ دستگاه تاکسی پلاک اروند وارد منطقه شود که از این تعداد تاکنون ۵۰۰ دستگاه وارد شده است.

در این سفر با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد از ۳۰ دستگاه آمبولانس مونتاژشده رونمایی شد که شهرام مقام، رئیس فوریت‌های پزشکی شهرستان آبادان در این‌باره اظهار کرد: این آمبولانس‌ها از ویژگی‌های بسیار خوبی برخوردار هستند.

وی افزود: برخورداری از امکانات پزشکی روز دنیا و وجود ضربه‌گیر در این آمبولانس‌ها جهت جلوگیری از تکان خوردن شدید بیمار از جمله ویژگی‌های این آمبولانس‌ها است.

در ادامه نیز با حضور ترکان، مرکز خدمات پس از فروش و تامین قطعات شرکت خودروسازی هیوندا در بندر خرمشهر افتتاح شد.

همچنین وی قطعه اول طرح محصورسازی اراضی منطقه آزاد اروند حد فاصل یادمان شهدای شلمچه تا حصار سایت صنعتی را امروز افتتاح کرد که این طرح به طول ۳۱ کیلومتر با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در مدت ۱۴ ماه اجرا شده و هدف از اجرای آن، محصور نمودن اراضی منطقه آزاد اروند و تفکیک اراضی این منطقه از مناطق اطراف بوده است.

در این سفر دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور، گمرک جهموری اسلامی ناحیه صنعتی منطقه آزاد اروند –خرمشهر را افتتاح و از شرکت فولاد کاوه مستقر در شهرک صنعتی خرمشهر نیز بازدید کرد.

ایسنا

https://hoorkhabar.ir/600942کپی شد!
34
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.