نامه محرمانه اعضای شورا به شهردار

هورنیوز- سیدفیاض موسوی روز دوشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر آبادان از ارسال چند نامه محرمانه به شهردار طی روزهای اخیر سخن راند و افزود:منتظریم شهردار، به این نامه ها پاسخ قانع کننده دهد.

وی از جزئیات این نامه ها مطلبی بیان نکرد و دیگر اعضای شورای شهر آبادان نیز در خصوص مضمون نامه ها سکوت کردند.

رئیس شورای شهر آبادان در ادامه سخنانش از اعضای شورای شهر خواست، غیبت چهار روزه شهردار را دو هفته محاسبه نکرده و خطاب به اعضای شورای شهر گفت:با اشراف بر زمان غیبت شهردار به دلیل شرکت در مراسم ختم پدرش، بزرگنمایی در غیبت چند روزه شهردار کار درستی نیست و وقتی می گوییم دو هفته شهردار غیبت داشته است به این منظور است که وی ۱۴ روز در محل کار حاضر نشده در صورتی که همه می دانیم که این ادعا صحیح نیست.

*** حقوق معوق کارکنان شهرداری بزودی پرداخت می شود

رئیس شورای شهر آبادان در ادامه سخنانش با ابراز نگرانی از تعویق حقوق پرسنل شهرداری آبادان، گفت:شهردار برای پرداخت حقوق کارکنان، با رایزنی با مقامات دولتی توانسته است برای پرداخت حقوق معوق کارکنان تامین اعتبار کند.

*** تامین قیر برای هفت ماه آینده انجام شد

موسوی در ادامه سخنانش گفت:با تامین اعتبار هفت میلیارد ریالی، قیر مورد نیاز اجرای آسفالت معابر شهر برای هفت ماه آینده خریداری شده است و با تامین قیر اجرای آسفالت خیابان های شهر، بیشتر مناطق شهری آسفالت می شود.

*** با دستفروشان برخورد قانونی کنید

رییس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی شورای اسلامی شهر آبادان نیز در ادامه جلسه شورا، گفت:دستفروشان همه شهر را گرفته اند و اجرائیات شهرداری نیز در اعمال قانون کم کاری می کند.

خلیل جنامی تاکید کرد:بیشتر خیابان های شهر از دستفروشان پر شده است و اجراییات در کمال خونسردی از کنار این معضل رد می شوند.

وی با انتقاد از عملکرد شهرداری در ساماندهی دستفروشان، افزود:اگر شهرداری قادر به جمع آوری دستفروشان نیست اعلام کند.

فرشید بهشتی نیزبه حضور دست فروشان و بنگاه های معاملاتی کنار پل امام رضا و میدان طیب انتقاد کرد و گفت: صنوف مزاحم و دست فروشان در شهر روز به روز بیشتر می شوند و برخورد با آنها روز به روز کمرنگتر.

عضو کمیسیون اقتصاد شورای شهر نیز پیشنهاد اعطای نشان لیاقت را به تیم صنعت نفت در جلسه مطرح کرد و گفت: صنعت نفت در بازی های اخیر برای مردم این شهر شادی های آفرید که شایسته نشان لیاقت از سوی شورای شهر است.

حمید حنظل عیدانی افزود:طی روزهای آینده در حضور اعضای شورای شهر از سرمربی تیم صنعت نفت تجلیل می شود.

نشست شورای شهر آبادان با حضور ۱۲ نفر از اعضای شورا تشکیل شد و سه لایحه از چهار لایحه واصله به شورا مورد تائید و تصویب قرار گرفت.

ایرنا

https://hoorkhabar.ir/600868کپی شد!
35