کارگران موتور محرکه اقتصاد مقاومتی هستند

شهردار اهواز در این مراسم که با حضور ۴۰ کارگر نمونه از قسمت های مختلف شهرداری برگزار می شد، گفت: گستردگی فعالیت ها و خدمات، شهرداری را به مهم ترین سازمان در مجموعه ارگان های دخیل در مدیریت شهری تبدیل کرده است.

موسوی افزود: خروجی فعالیت های شهرداری اثر مستقیمی بر رضایت مندی عمومی شهروندان دارد به نحوی که که تاثیر اقدامات و عملکرد شهرداری به سرعت کیفیت زندگی شهروندان را تحت تاثیر قرار می دهد، بنابراین کارگران فعال در ساختار شهرداری وظیفه و رسالت سنگینی دارند.

شهردار اهواز اظهار داشت: تنها راه برون رفت از وضعیت رکود اقتصادی ، استفاده از نسخه علاج بخش اقتصاد مقاومتی است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد اساسی دهه چهارم انقلاب که دهه عدالت و پیشرفت می باشد، نام گرفته است.

سیدخلف موسوی افزود: اقتصاد مقاومتی در یک جمله به معنای اتکاء و توجه به توان درون زای بومی و داخلی است تا فشارها و تحریم ها نتواند در عزم ملت ما برای رشد و توسعه خللی وارد کند.

۱_IMG_2267

شهردار اهواز گفت: دولت تدبیر و امید تلاش های زیادی برای خروج از رکود اقتصادی ، تعامل با جامعه جهانی و کاهش تورم و افزایش و رونق تولید داشته است که امیدوارم با رفع سنگ اندازی های دولت های استکباری، شاهد موفقیت کامل این سیاست ها و تحول در کیفیت زندگی مردم باشیم.

موسوی افزود: همه باید دولت را در مسئولیت سخت و سنگینی که به عهده دارد حمایت و پشتیبانی نماییم و شهرداری اهواز همه توان خود را در راستای موفقیت دولت خدمت گزار به کار بسته است.

سیدخلف موسوی اضافه کرد: هدف نهایی همه ما کسب رضایت مندی شهروندان و مردم است که رضایت خداوند متعال نیز در آن نهفته است، پس کارگران فعال در شهرداری برای کسب این هدف باید مسابقه خدمت بگذارند و از هیچ تلاشی فروگزار نکنند.

شهردار اهواز محور و موتور محرکه اقتصاد مقاومتی را جامعه کارگری دانست و گفت: مفهوم کارگر در نظام اسلامی برخلاف مکاتب لیبرالی غربی که کارگر را تنها ابزار تولید می دانند، شان و منزلتی همطراز مجاهدان فی سبیل ا… دارد.

موسوی ادامه داد: استکبار سعی در تضعیف روحیه و القاء یاس و ناامیدی در جامعه کارگری دارد تا از این طریق با ناکارآمد جلوه دادن اقتصاد کشور نظام ما را تضعیف نماید که یقین دارم با بصیرت، هوشیاری و تفکر انقلابی و وفاداری جامعه کارگری به آرمان های انقلاب اسلامی ناکام می ماند.

شهردار اهواز اعلام کرد:حفظ کرامت انسانی، تامین حقوق و معیشت و ایجاد فضایی امن برای کار و تلاش از وظایف شهرداری در قبال مجموعه کارگران فعال در بدنه مدیریت شهری است و تاکید می کنم مدیران مناطق، سازمان ها و معاونین بر تعاملات فی مابین کارگر و کارفرما نظارت دقیق داشته باشند تا خدای ناکرده حقوق یک کارگر هم تضییع نشود.

۱_IMG_2384

موسوی ادامه داد: اینکه چندماه پیش با لباس کارگری در محل کار حضور پیدا کردم و حتی بخشی از فعالیت های روزانه یک کارگر شهرداری را صورت دادم مطلقاً یک کار نمادین و سمبلیک نبود و من بر اساس اعتقادی که داشتم با افتخار لباس کارگر را به تن کردم تا این پیام را به همه مدیران شهرداری منتقل کنم که تفاوتی بین کارگر و مدیر در شهرداری وجود ندارد.

شهردار اهواز در پایان خاطر نشان ساخت: امیدوارم در سال اقتصاد مقاومتی ؛ اقدام و عمل، شاهد بروز ابتکار، خلاقیت و اقدامات بدیع برای ایجاد تحول در نوع خدمت رسانی باشیم و یکی از پیش زمینه های این تحول استفاده از نظرات کارشناسی مجموعه کارگری است که در دستور کار مدیران خواهد بود.

در پایان این مراسم از کارگران نمونه شهرداری توسط سیدخلف موسوی تقدیر به عمل آمد.

https://hoorkhabar.ir/598212کپی شد!
50
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.