همایش های انتخاباتی/ مشخص شدن دلواپسان/ حاشیه های رای دادن مقتدایی

پایان رای گیری مرحله دوم انتخابات در خوزستان/ مدارس اهواز تعطیل نمی شود

رئیس ستاد انتخابات خوزستان از پایان زمان رسمی رای گیری در شعب اخذ رای در انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در خوزستان خبر داد.

***

فرماندار اهواز با اشاره به تفاوت انتخابات امروز نسبت به انتخابات ۷ اسفند، گفت: به‌هیچ‌عنوان مدارس فردا(شنبه ۱۱ اردیبهشت) تعطیل نمی‌شوند. (جزئیات بیشتر)

 

از همایش ۱۰ هزار نفری اصولگرایان تا سخنرانی عارف و دیگر اصلاح طلبان در اهواز

در روزهای پایانی انتخابات یک هفته ای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در اهواز، اصولگرایان و اصلاح طلبان تجمع های انتخاباتی با حضور هواداران و نامزدهای مورد حمایت خود برگزار کردند. (جزئیات بیشتر)

 

رئیس شورای شهر اهواز: حالا مشخص شد دلواپسان چه کسانی هستند

مدتی است که در این فکرم، این آقایان مثل عارف، کواکبیان، مرعشی، مطهری و … که شهرهای خود را از روستا به شهری مدرن تبدیل کردند، چرا دلواپس این شهر و استان شده اند؟ آیا قرار است نماینده دزدی کنند و دوباره به پشتوانه نمایندگان شهر و استان خود برسند؟ و یا به دنبال کسب هیئت رئیسه مجلس هستند؟ (جزئیات بیشتر)

 

حواشی جالب حضور مقتدایی در شهرستان کارون

در حاشیه رای دادن مقتدایی در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مسجد جوادالائمه پادادشهر اهواز برخی از مردم شهرستان کارون به محض مواجه شدن با استاندار درخواست برطرف شدن مشکل کیفیت آب آشامیدنی شهرشان شدند. (جزئیات بیشتر)

 

رسانه های کشور ۳، ورزش خوزستان ۰

برای قهرمانی تیمی مثل پرسپولیس ابر و باد و مه و خورشید و فلک همگی به اتحاد رسیده و با همراهی رسانه های کشوری و برخی رسانه های محلی خوزستان برای کشاندن استقلال خوزستان به گوشه رینگ با هجمه های کاملاً حرفه ایی و حساب شده سعی در جلوگیری از به قهرمانی رسیدن این تیم دارند. (جزئیات بیشتر)

 

محرومیت تماشاگران استقلال اهواز تا اطلاع ثانوی

کمیته انضباطی پس از بررسی گزارش دیدار دو تیم استقلال اهواز و پرسپولیس تهران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، تماشاگران استقلال اهواز را با صدور قرار دستور موقت تا رسیدگی کامل به پرونده از حضور در ورزشگاه‌ها در تمامی مسابقات داخلی و تا اطلاع ثانوی محروم کرد. (جزئیات بیشتر)

 

رانندگی در کره با گواهینامه ایرانی امکان پذیر شد

وزارت امور خارجه کره جنوبی اعلام کرد که این کشور در آستانه سفر «پارک گئون هی» رئیس جمهوری کره به تهران، قراردادی با ایران در بخش راهنمایی و رانندگی جهت ایجاد شرایط آسانتر برای شهروندان دو کشور به امضا رسانده است. (جزئیات بیشتر)

https://hoorkhabar.ir/598117کپی شد!
72