۵ درصد خوزستان تحت پوشش کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: سرپرست نداشتن خانوار و یا از کارافتاده بودن سرپرست به همراه نداشتن درآمد ثابت از جمله شروط اصلی تحت پوشش قرار گرفتن مددجویان است.

خبازخوب افزود: مبالغ پرداختی به مددجویان بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی از ۵۰ تا ۱۱۰ هزار تومان است که البته مورد اعتراض مدیران کمیته امداد و بهزیستی هم قرار گرفته است.

وی گفت: برای خانواده های مددجوی شهری بحث امور بیمه را انجام می دهیم که این بیمه در روستاها با پرداخت اعتبار به تامین اجتماعی واگذار شده است.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان افزود: با تمامی بیمارستان های دولتی و برخی بیمارستانهای خصوصی در قالب بیمه تکمیلی قرارداد داریم.

خبازخوب با اشاره به بودجه ۲۵۲ میلیاردی کمیته امداد خوزستان در سال جاری گفت: طرح اکرام ایتام یک طرح کشوری بود که از دو سال قبل برای خانواده های سرپرست ناتوان طرح محسنین مطرح شد.

وی افزود: چند هفته قبل جشن ازدواج ۱۲۰ زوج را با همکاری انجمن خیریه حضرت رقیه در تهران برگزار کردیم. این موسسه ۱۲۰ جهیزیه هم به زوج های فوق هدیه داد.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: در بخش مسکن اجبارا کمک های بیشتری را هزینه می کنیم و به عنوان نمونه سال گذشته ۳۴ درصد از اعتبارات را به بخش مسکن هدایت کردیم.

https://hoorkhabar.ir/597820کپی شد!
44