جزئیات انهدام گروه تروریستی در غرب

امیر منوچهر کاظمی در نشست خبری که امروز برگزار شد، اظهار داشت: این گروه تروریستی ضدانقلاب صبح روز گذشته که قصد انجام اقدامات تروریستی در غرب کشور را داشتند، در منطقه عمومی سومار در استان کرمانشاه شناسایی، رهگیری و منهدم شدند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور با بیان اینکه دو نفر از این گروه تروریستی به هلاکت رسیدند، عنوان کرد: این گروه ضدانقلاب دارای تجهیزات مختلفی از جمله جلیقه، نارنجک، کمربند انتحاری، مهمات و سلاح‌های مختلف بودند.

کاظمی با بیان اینکه ۲۵ دی ماه امسال نیز مهمات، تجهیزات انتحاری و چاشنی الکتریکی در نوار مرزی کشف شد گفت: تروریست‌ها قصد داشتند از این تجهیزات برای ایجاد اخلال در کشور استفاده کنند اما با مراقبت و تلاش مجاهدانه نیروهای مسلح شرایط امکان حضور عناصر مخل در منطقه وجود ندارد.

وی به مردم اطمینان خاطر داد که سربازان نیروهای مسلح و نیروی زمینی ارتش با قاطعیت و استحکام و به‌کارگیری سربازان مدافع کشور و تجهیزات مدرن و به روز و الکترونیکی در طول شبانه‌روز از مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و حفاظت می‌کنند و به تروریست‌ها، سرکرده‌ها و حامیان آن‌‌‌ها در منطقه نیز هشدار داد که نیروهای مسلح و سربازان ولایت آماده پاسخگویی سریع به تهدیدات هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور با اشاره به اینکه انتخابات هفتم اسفند ماه به طور قطع برگ زرینی در تاریخ کشور است عنوان کرد: با توجه به اینکه استان‌های غرب کشور به دلیل مشکلات موجود در عراق دارای حساسیت بالایی هستند نیروهای مسلح و سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی با همکاری یکدیگر اقدامات لازم را برای برقراری امنیت کامل در انتخابات هفتم اسفند انجام دادند.

وی با اشاره به حضور گسترده نیروهای زمینی ارتش در انتخابات به عنوان یک تکلیف افزود: یکی از اقدامات نیروی زمینی ارتش برای برگزاری باشکوه‌تر انتخابات انجام ساز و کارهای لازم برای پشتیبانی از انتخابات است که در این راستا هفت فروند بالگرد جهت تسهیل در امر رأی‌گیری در مناطق صعب‌العبور به استان‌‌های کردستان، ایلام، لرستان و کرمانشاه اعزام شد.

کاظمی از استقرار ۱۰ تیم چک و خنثی به منظور آمادگی کامل در منطقه خبر داد و گفت: نیروهای قرارگاه نیروی زمینی ارتش به طور هم‌زمان در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام و همدان حضور دارند و در زمان قبل از انتخابات اقدامات پیشگیری از فعالیت‌های مخاطره‌آمیز در نوار مرزی انجام شد.

https://hoorkhabar.ir/597728کپی شد!
82