پیام سید شکرخدا موسوی در پی اعلام نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش هورنیوز ؛ متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر مردم فهیم اهواز، کارون ، باوی و حمیدیه؛ بیرق  ایمان، شرافت و بصیرت را در گستره نورانی ایران اسلامی چون نگینی درخشان به اهتزاز درآوردند. انتخابات هفتم اسفند ٩۴ حماسه ای دیگر از پایبندی عاشقانه ملت به کشور، انقلاب، نظام و رهبری حکیمی بود که پیوندی ناگسستنی با روح و کالبد ملت دارد.

ایران اسلامی الگویی برتر از نوع حکومت داری مبتنی بر رای و نظر مردم در منطقه خاور میانه و بلکه در میان کشورهای مستقل دنیاست و مردم ولایتمدار این مرز و بوم بارها و بارها نشان داده اند که از چه سطح بالایی از درک سیاسی و شعور اجتماعی و آگاهی به حقوق اساسی خود برخوردارند و در شرایط فوق حساس منطقه و کشور سیلی دوباره ای بر چهره خصم بداندیش و معاندان نظام و بدخواهان کشور در داخل و خارج ایران عزیز نواختند.

بی تردید شکوه و عظمت حماسه بزرگ ملت ایران در هفتم اسفند۹۴ دوستان کشور را در اقصی نقاط گیتی سرمست و دشمنان ایران را مایوس و غمگین نمود.

اینجانب به عنوان خدمتگزاری کوچک از مردم ولایتمدار خوزستان،  ضمن تقدیر و تحسین و تشکر از حماسه حضور در انتخابات خبرگان و مجلس در هفتم اسفند این حضور را باعث سنگین شدن مسئولیت منتخبان و مسئولین دانسته و امیدوارم حالا که مردم کاری کردند کارستان با تلاش جهادی و فعالیت شبانه روزی، دین مسئولین نیز به مردم ادا شود.

امید است در ادامه راه نیز ضمن دوری از بداخلاقی های انتخاباتی که متاسفانه اینجانب خود را قربانی این تخریب های ناجوانمردانه می دانم، با وحدت و آرامش، رقابتی رفاقت آمیز را شاهد باشیم و همه برای اعتلای ایران اسلامی و توسعه و آبادانی و خصوصا اشتغال جوانان عزیز خوزستانی قدم برداشته و قلبمان بتپد.

در این فرصت جا دارد شادباش و تبریک صمیمانه خود را به حضرات آیات و حجج اسلام، نمایندگان منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ابلاغ نمایم. همچنین برای نمایندگان منتخب مردم استان درمجلس دهم و حوزه های انتخابیه ای که در دور اول منتخبان خود را شناختند در فرصت گران بهای خدمت به مردم لایق و شایسته خوزستان آرزوی توفیق نمایم.

همچنین به همه رقبای خود و هواداران محترمشان در شهرستانهای اهواز، باوی،حمیدیه و کارون جهت شرکت در انتخابات دور دوم تبریک و سپاس خود را اذعان می دارم.

رجاء واثق دارم در پس این رقابت، هر کس لیاقت خدمت به مردم شریف ما را پیدا کرد از حمایت و مساعدت سایر رقبا برخوردار خواهد بود.
در پایان ضمن تشکر و قدردانی از کلیه بزرگان، شیوخ، معتمدین ، فرهیختگان ، دانشجویان ، اساتید ، فرهنگیان ، کارمندان و کارگران ، کشاورزان ، صنعتگران ، بازاریان ، صنوف ، بازنشستگان و بانوان گرامی از این فرصت استفاده کرده و به اعضای ستادهای انتخاباتی و همه هواداران عزیز خود، مجددا تاکید می کنم لازم است اخلاق اسلامی را رعایت کرده و به رقبا احترام گذاشته و اگر با تخریب مواجه شدیم با رافت اسلامی درخواهیم گذشت و حق مقابله به مثل نداریم، امید است در نهایت آنچه از صندوق ها خارج می شود موجب افزایش اقتدار ملی و گامی برای رفع محرومیت های استان عزیزمان باشد.

والسلام علی عباد الله الصالحین

سیدشکرخداموسوی

نهم بهمن ماه۱۳۹۴

https://hoorkhabar.ir/597658کپی شد!
118