فردا همه ما در قبال نسل های آینده مسئولیم

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم ولایتمدار، صبور و نجیب و آگاه خوزستان و به ویژه مردمان سخت کوش، بصیر و غیور شهرهای اهواز، کوت عبدالله، حمیدیه، ویس، شیبان و ملاثانی و روستاییان گرانقدر و با صفا، زنان، مردان، جوانان و یکایک امتی که در جهاد، رشادت ، اصالت نمونه و بی بدیل هستید.

سلام و درود خدا بر شما باد که بار دیگر حماسه ای ماندگار از آگاهی، دشمن شناسی و وحدت خلق کرده و لبیک گویان به محضر مقام عظمای ولایت امام خامنه ای، دشمن را ناامید و یاران انقلاب را به آینده امیدوار ساختید.

براستی که در هفتم اسفند بازیگر درخشان میدان جهانی ملت قهرمان ایران بودند و این زبان و قلم چه ناتوان است از ترسیم بزرگی و عمق استراتژیک این رخداد عظیم اما نیک می دانیم که تنها باید پیشانی شکر به درگاه باری تعالی بساییم که ظل امام عصر(عج) و در سایه سار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که با دم مسیحایی خمینی کبیر مبدل به الگویی برای همه مستضعفان و عدالت خواهان جهان شده است، و شکرگزار این نعمت باشیم.

انتخابات هفتم اسفند کشور را در مسیری تازه با انرژی مضاعف و رویکردی نوین قرار داد و باید این انتخابات مبدایی برای رفع مشکلات دیرپا و بعضا مزمن در کشور به ویژه استان خوزستان باشد.

اینجانب به عنوان صدای بغض آلود و فریاد همیشگی خوزستان، دست همه شرکت کنندگان در انتخابات را به گرمی می فشارم، انتخاب آن ها را ارج می نهم، برای همه رقبای حاضر در دور دوم آرزوی سعادت و بهروزی دارم و از راه جاماندگان را به سبب تلاش و سعیشان می ستایم و از ایشان برای راه طولانی آینده مدد می جویم.

بی تردید همه باید در کنار و دوشادوش یکدیگر خوزستان را بسازیم.
فردا همه ما در قبال نسل های آینده مسئولیم.
یادمان باشد خوزستان محروم و مظلوم و غبارگرفته در سایه تلاش جمعی و همت عمومی همه اقشار، اقوام، نخبگان و مردم ساخته می شود، بدین وسیله ضمن تقدیر و ادای احترام به رای و اعتماد مجدد مردم شریف، همه را به شرکت در دور دوم انتخابات مجلس دهم در اهواز با مشارکتی آگاهانه، دلسوزانه و دوراندیشانه دعوت می نمایم.
سید شریف حسینی

https://hoorkhabar.ir/597667کپی شد!
90