کشف ۵۱۶ لیتر مشروبات الکلی در مناطق تفریحی دزفول

حسن دزفولی روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود:در این رابطه نیز ۴۸۰ نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه در این خصوص ۷۸۵ نفر نیز با جرایم کمتر با امضای تعهدنامه آزاد شده اند گفت:در این مدت مقادیر قابل توجهی سلاح سرد شامل خنجر ،چاقو و آلات قمار در تفرجگاه های دزفول کشف شده ضمن اینکه ۳۸ هزار و ۸۰۰ مورد تذکر لسانی نیز در تابستان امسال توسط افراد آموزش دیده ارائه شد.

دزفولی با تشریح اقدامات انجام شده برای جلوگیری از استعمال قلیان در پارک ها و اماکن عمومی نیز گفت:در هفت ماهه نخست امسال سه هزار و ۱۸۰ عدد قلیان ،۷۷۰ مورد آلت موسیقی و ۸۸۰ مورد وسایل آلودگی صوتی توسط بسیجیان دزفول جمع آوری شد.

مسوول ستاد امربه معروف ونهی از منکر بسیج ناحیه دزفول اظهار کرد:در این مدت دو هزار و ۶۰۵ مورد مشاوره و یک هزار و ۴۴۵ مورد تذکر بدحجابی نیز ارائه شد و مقداری مواد مخدر از نوع تریاک ، شیشه،هرویین و حشیش نیز کشف شد .

وی با تشریح عملکرد ستاد امربه معروف ونهی از منکر شهرستان دزفول گفت:در زمینه تشکیل کلاسهای بصیرتی ،سبک زندگی اسلامی،عفاف و حجاب،فضای مجازی،ماهواره ،نقش اخلاق اسلامی در جامعه و خانواده وکارکردهای ازدواج آسان یک هزار و۴۵۰ نشست با همکاری بسیج در دزفول برگزار شده است.

مسوول ستاد امربه معروف و نهی از منکر بسیج ناحیه مقاومت دزفول اجرای طرح فرهنگی یادآوران در مدارس،طرح معنویت بخشی در پارک ها و اجرای طرح تذکر لسانی و کتبی را از جمله دیگر فعالیت های انجام شده این ستاد دانست و گفت:در این خصوص ۵۰۰ نفر از بانوان باحجاب شهرستان دزفول با اهدای جوایزی تقدیر شدند .

وی برگزاری ۱۲ نمایشگاه در ارائه دستاوردهای انقلاب ،جنگ نرم و جنگ اراده در نماز جمعه و سبزقبا ،ارائه ۳۸ هزارو ۸۰۰ مورد تذکر لسانی ، اجرای طرح حریم کوثر یک و دو در دوسال اخیر در مدارس دخترانه و توزیع ۱۸ هزار بروشور و کتابچه در ادارات ،مدارس و پارک ها را دیگر فعالیت های انجام شده این ستاد در دزفول دانست و گفت:۶۰۰ نفر از افرادی که از ناهنجاری ها آسیب دیده بودند از مشاوره های بسیجیان استفاده و این مشاوره ها برای استفاده بیشتر در فصل نامه اصلاح منتشر شد.

وی افزود:ستاد امربه معروف و نهی از منکر بسیج ناحیه مقاومت دزفول با ارائه این فعالیت ها بعنوان شهر نمونه از نظر برنامه های مصوب وغیرمصوب در استان خوزستان معرفی و با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

ایرنا

https://hoorkhabar.ir/595047کپی شد!
126