برگزاری ۳۵۶ برنامه مختلف فرهنگی، ورزشی در دهه مبارک فجر

فرامرز کیانی زاده با تبریک فرا رسیدن دهه فجر اظهار‌کرد: اداره‌کل با همکاری هیات‌های ورزشی استان، در دهه فجر ۳۵۶ رویداد در بخش ورزشی، جوانان و فرهنگی در سطح شهرستانی، استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار خواهد کرد.

وی افزود: ملاقات با نماینده محترم ولی فقیه و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی، غبارروبی مزار مطهر شهدا توسط جامعه ورزش و جوانان استان، حضور در خانه ورزشکاران شهید و تقدیر از خانواده آن‌ها و برگزاری جشن بزرگ انقلاب با حضور جوانان از جمله برنامه‌های فرهنگی ما در این ایام محسوب می‌شود.

کیانی زاده ادامه داد: نشست هم‌اندیشی و تجلیل از سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان، تجلیل از برترین‌های راه‌یافته به مسابقات قرآن کشور و اعزام روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها به کنگره ملی شهدای ورزشکار نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در دهه فجر امسال انجام خواهد شد.

وی بیان کرد:در بخش ورزشی میزبانی مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور در شوشتر، برگزاری مسابقات اواسپرت آقایان و بانوان کشور در بهبهان، برگزاری رقابت‌های سومو استان،برگزاری رقابت‌های زیبایی اسب اصیل عرب در شوش و اجرای حرکات موزون و نمایشی در همایش‌های پیاده‌روی را خواهیم داشت.

کیانی زاده خاطرنشان کرد:برگزاری اردوی تیم‌ملی هندبال در خوزستان، برگزاری اختتامیه مسابقات ورزش کارکنان دولت، برگزاری همایش بزرگ باشگاه‌داران، برگزاری مسابقات فوتسال روستایی، برگزاری بازی‌های بومی و محلی، برگزاری مسابقات پرواز بادبادک‌ها، برگزاری رقابت‌های دو و میدانی خوزستان و برگزاری جام شهدای رسانه در رشته‌های تیراندازی و دارت نیز در دستور کار ما قرار دارد.

وی افزود: تجلیل از مدال‌آوران و پیشکسوتان ورزش نابینایان ،برگزاری مسابقاتی ازجمله جشنواره روستایی عشایری مرکبات دزفول و همایش کوهپیمایی در شهرستان‌های ایذه، بهبهان، رامهرمز، باغملک و لالی  از دیگر برنامه‌های ما به شمار می‌رود.

https://hoorkhabar.ir/595035کپی شد!
59