موج دوم بارش ها در راه خوزستان/ هوا سردتر می شود

کورورش بهادری مدیرکل  هواشناسی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار هورنیوز در خصوص آخرین وضعیت جوی استان اظهار کرد: طی روز گذشته شاهد بارش های خوبی در اکثر نقاط استان بودیم که این سامانه از اواخر شب گذشته آسمان استان را ترک کرده است.

وی افزود: هوای استان امروز (پنجشنبه) صاف و آرام خواهد بود که پیش بینی می شود که انتظار می رود از اواخر امشب موج دوم سامانه بارشی وارد استان خوزستان شود.

بهادری ادامه داد: بارش های این سامانه در اکثر نقاط استان به ویژه شهرهای شمالی خواهد بود و در شهرهای مرکزی و جنوبی نیز همراه با وزش باد شدید و قابل ملاحظه می باشد، دمای هوا نیز دو الی سه درجه کاهش خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه بارشی تا پایان روز شنبه در آسمان استان تداوم خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: در موج اول سامانه بارشی که روز گذشته در استان خوزستان وجود داشت شهرستان ایذه با ۵۳٫۷ میلی متر، هفتکل ۵۰، باغملک ۴۵، مسجدسلیمان ۴۱٫۳، بهبهان ۳۷٫۸، گتوند ۳۷٫۴، دهدز ۳۶٫۸، حسینیه اندیمشک ۳۶٫۷، رامهرمز ۳۶٫۵، اهواز ۲۹٫۲، آبادان ۲۷٫۵، شوشتر ۲۶، امیدیه ۲۵٫۸، شادگان ۲۵٫۳، هندیجان ۲۴٫۳، دزفول ۲۳٫۶، لالی ۲۱٫۲، شوش ۲۰٫۲، بستان ۱۷، ماهشهر ۱۴٫۳ به ترتیب بیشترین میزان بارش ها را در استان داشته اند.

وی در پایان گفت: در شبانه روز گذشته آغاجاری با ۱۹ درجه سانتیگراد گرم ترین و دهدز با دو درجه سانتیگراد سردترین شهرهای استان بودند.

۲۰۱۵-۱۲-۳۱_۱۳-۵۷-۲۲

https://hoorkhabar.ir/592278کپی شد!
105
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.