شهردار بستان عزل می شود

مهرداد نیکو در حاشیه جلسه رسیدگی به مشکلات مرز رسمی چزابه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هویزه با بیان اینکه در مقطعی مصوبه‌ای مبنی خلع ید شهرداری بستان از مدیریت بازارچه چزابه تصویب شده بود، اما این مصوبه اجرایی نشده است، اظهار کرد: شهرداری بستان باید عدم توسعه امکانات و رفع مشکلات فعلی در مرز چزابه را به وجود داشتن درآمد از این محل توضیح دهد.

وی با بیان اینکه چنانچه شهرداری بستان در اداره این بازارچه ناتوان است و باید مدیریت و مجموعه جدیدی برای این دروازه اقتصادی جایگزین کنیم، تصریح کرد: همه مسئولان و بخش خصوصی فعال در مرز رسمی چزابه متفق القول هستند که شهرداری بستان در این بازراچه کم کاری‌های زیادی داشته  و دارد و برای خروج از بحران موجود باید مدیریت فعلی این بازارچه از دست آن شهرداری خارج شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری خوزستان همچنین با اشاره به اینکه شهرداری بستان باید مشخص کند که درآمدهای حاصله از این بازارچه را در چه سرفصل‌هایی هزینه می‌کند، ادامه داد: شهرداری بستان مکلف است افزایش اجاره بهای غرفه‌های موجود در این بازارچه را متوقف کرده و حق ندارد بیش از آنچه که قانون مشخص کرده است، دریافت کند.

نیکو در ادامه، از تشکیل جلسه‌ای با حضور متولیان امر در آینده‌ای نزدیک برای تعیین تکلیف این بازارچه خبر داد و گفت: دیگر جای مدارا با شهرداری بستان با توجه به وضعیت و شکایت‌های پیش آمده وجود ندارد و در صورت عدم اصلاح و تامین امکانات توسط شهرداری بستان در این بازارچه، این شهرداری از هدایت آن کنار گذاشته خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: پس از مشخص شدن متولی بازارچه چزابه، شرح وظایف و میزان اختیارات او بر عهده اتاق بازرگانی، فرمانداری و گروه اقتصادی خواهد بود.

فارس
https://hoorkhabar.ir/592134کپی شد!
98
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.