۷۲ هزار دانش آموز و معلم خوزستانی به کربلا اعزام می شوند

محمد تقی زاده در جریان بازدید از چذابه اظهار کرد: استقبال پرشور مردم نشان دهنده این است که امام حسین (ع) زنده است و راه ایشان نیز برای همیشه ادامه دارد. واقعا افتخار بزرگی است که راه کربلا از خوزستان می‌گذرد.

وی افزود: خدمات رسانی موکب‌ها و مسئولان در مرز بسیار عالی و روشن است. هر کاری که مردم به عرصه آن وارد شوند دیگر مشکلی نداریم. وقتی که مردم و شور و هیجان آن‌ها را نسبت به امام حسین (ع) مشاهده می‌کنیم به تبع آن متوجه انقلاب نبی اکرم (ص) می‌شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: شور حسینی زائران نشان دهنده این است که نهضت پیامبر اسلام تا قیامت ادامه دارد به ویژه انقلاب اسلامی که ریشه در نهضت نبی اکرم (ص) دارد و امیدواریم که بتوانیم پیام این انقلاب را در سراسر دنیا انتقال بدهیم و همه دنیا متوجه نقش انقلاب نبی اکرم (ص) در سراسر دنیا شوند.

تقی‌زاده بیان کرد: پیام حضور میلیونی زائران اربعین را می‌توان در دو کلمه «قدرت تشیع» خلاصه کرد. نقش انقلاب بزرگ امام حسین (ع) با این حضور پرشور به سراسر جهان معرفی شده و همه آن‌ها متوجه می‌شوند که یک روزی اسلام و به ویژه انقلاب امام حسین (ع) جهانگیر خواهد شد.

وی عنوان کرد: در آموزش و پرورش به اندازه وسع خودمان تا آنجایی که امکانش وجود داشت تعدادی پتو، موکت، فرش و زیرانداز را در اختیار ستاد اربعین قرار داده‌ایم. البته موکب هم راه اندازی کرده و غذای گرم را بین زائران توزیع می‌کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان یادآور شد: دانش آموزان باید یک پایه از این مراسمات معنوی و مذهبی باشند و خوشبختانه همیشه هم حضور پر رنگی دارند.

تقی‌زاده از اعزام دانش آموزان و فرهنگیان به کربلا خبر داد و گفت: سال آینده با همکاری مسئول بسیج فرهنگیان به یاد ۷۲ تن یار امام حسین (ع) ۷۲ هزار دانش آموز و معلم را راهی کربلا خواهیم کرد.

مهر

https://hoorkhabar.ir/589476کپی شد!
44
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.