سفر مدیرعامل صندوق کارآفرنی امید به خوزستان + تصاویر

به گزارش هورنیوز ؛ اصغر نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور در جریان سفر خود به استان خوزستان از طرح ها و مشاغل ایجاد شده در شهرستان های استان به ویژه اهواز، دزفول و شوشتر بازدید کرد.

نورالله زاده در این سفر با همراهی مهدی امرایی مدیر صندوق کارآفرینی امید خوزستان، علاوه بر حضور در اهواز از شهرستان های دزفول و شوشتر دیدن کرد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در جریان سفر خود به خوزستان پس از حضور در شهرستان دزفول با فرماندار این شهر دیدار کرد.

در جلسه مشترک حبیب الله آصفی با اصغر نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، ظرفیتهای اشتغال شهرستان دزفول مورد بررسی قرار گرفت.

IMG_4208

در این جلسه فرماندار دزفول ضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی از حضور مدیرعامل صندوق کار افرینی امید کشور در این شهرستان، با ابراز رضایت از عملکرد صندوق در جهت شناسایی و ایجاد فرصتهای جدید شغلی، اظهار امیدواری نمودند.

در ادامه سفر مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید به شهرستان دزفول نورالله زاده با مدیر عامل شرکت تعاونی ایثارگران این شهرستان دیدار کرد.

در جلسه اصغر نورااله زاده مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید و مدیر عامل شرکت تعاونی ایثارگران دزفول راهکارهای همکاری جهت حمایت از بخش کشاورزی شهرستان دزفول از طریق تولید، توسعه و ترویج نشاء با هدف ایجاد فرصتهای شغلی جدید مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در این جلسه اصغر نورالله زاده با بااهمیت خواندن حمایت از اشتغال کشاورزان بر لزوم استفاده از مدل های مدرن جهت افزایش بهره وری محصولات کشاورزی تاکید نمودند.

همچنین در ادامه این جلسه مدیر عامل شرکت تعاونی ایثارگران ضمن تقدیر از نگاه مثبت و مسولانه صندوق کارآفرینی امید جهت حمایت از بخش های مختلف به ویژه کشاورزی اظهار امیدواری نمودند با همکاری و حمایت صندوق کار آفرینی امید شاهد رونق بخش کشاورزی باشیم.

افتتاح طرح تولید پوشاک با الگوی ایرانی اسلامی با حمایت صندوق کار افرینی امید شهرستان دزفول

به گزارش هورنیوز؛ با حضور اصغر نورالله زاده مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید طرح تولیدی پوشاک زنانه، مردانه، ورزشی و انواع پوشاک با الگو و مدلهای ایرانی و اسلامی به منظور حمایت از احیای تولید و اشتغال پایدار در بخش پوشاک با الگوی ایرانی اسلامی به منظور را اندازی کسب و کارهای خرد و کوچک، بازار محور در محیطهای خانگی و مناطق روستایی و محروم در قالب پشتیبان با ظرفیت اشتغالزایی ۵۰ نفر به مبلغ ۷۵۰ میلیون ریال و با حمایت صندوق کآر افرینی امید در شهرستان دزفول افتتاح گردید.

IMG_1442

در این مراسم اصغر نورااله زاده با اشاره به اهمیت حمایت از طرح های که منجر به تولید محصولات داخلی با کیفیت و دارای سهم بازار هستند. حمایت از این گونه طرح ها را حمایت از تلاش،خلاقیت و اشتغال جوانان دانستند.

در ادامه این مراسم حبیت الله آصفی فرماندار شهرستان دزفول حمایت های صندوق کار افرینی امید را امید بخش جهت اشغالزایی و بسیار مثبت و هدفمند بیان نمودند.

اصغر نور الله زاده: با ید از ظرفیتهای گردشگری جهت ایجاد اشتغال استفاده نمود

به گزارش هورنیوز؛ اصغر نور الله زاده مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید در بازدید از طرح های گردشگری شهرستان شوشتر با اشاره به جاذبه های فراوان این شهرستان با بیان اینکه ظرفیت‌هایی گردشگری شوشتر دارای پتانسیل بسیاری جهت ایجاد اشتغال است اظهار داشتند: رونق صنعت گردشگری موجبات رونق کسب و کار و ایجاد فرصتهای شغلی فراوانی می گردد.

IMG_3964

وی همچنین از طرح های گردشگری مورد حمایت صندوق کار آفرینی امید بازدید و راهکارهای لازم جهت توسعه و رونق کسب و کار را بیان نمودند.

IMG_1389

IMG_4053

https://hoorkhabar.ir/589536کپی شد!
187
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.