به گزارش هورنیوز؛ امام جمعه کارون گفت: در این شهر هیچ کار عمرانی انجام نشده است

به گزارش هورنیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین خضیراوی امام جمعه کارون در خصوص مشکلات شهرستان کارون گفت: هدف ما جز اصلاح امور چیز دیگری نیست.

وی اظهار کرد: در امور شهرستان مدتی است که احساس میکنم کارهای عمرانی متوقف شده است، زیرا برای افتتاح بسیاری از پروژه های عمرانی حضور داشتم ولی برای اختتامیه  آنها هنوز خبری نیست، حتی یک پروژه جز پروژه جاده سادات.

وی افزود: احساس کردم امورات عمرانی متوقف شده و در جلسه ای که با حضور مسئولین شهرستان برگزار کردیم گفتم شهرستان ما شهرستانی بزرگ است و نیاز به کار بیشتری دارد، چرا کارها متوقف شده است، و طرح جامع جلو کار ماست مردم ما هم آمادگی دارند برای کمک به کار بیایند، بعضی از کارها بر اساس بودجه دولت استوار نیست و خیلی از کارها کارهای مردمی است و درباره این موارد بارها بحث و گفتگو کردیم .

امام جمعه کارون گفت بیان داشت: درخواست کردیم بعضی از نواقص برطرف شود ولی بعد از مدتی متوجه شدم که هیچ کاری در این قضیه انجام نشده و به همین خاطر دوستان شورا را فراخواندم و عرض کردم که چرا کارها متوقف شده است، که در جواب ایشان گفتند به مسئولین عمرانی شهر بر می گردد، بلاخره کارهای عمرانی را چه کسانی باید انجام دهند؟

وی افزود: چرا ۱۰ پروژه ای را که خودم سراغ دارم بسیار کُند حرکت میکنند و یا اصلاً تعطیل شدند. قبلا هم با مسئولین عمرانی شهر گفتم و آنها مجالی از ما خواستند  و ما هم مجال دادیم و گفتیم اشکالی ندارد، شش ماه  مجال خواستند و ما هم گفتیم در این شش ماه بروید و اصلاح کنید.

امام جمعه کارون بیان داشتند: نباید ما مصالح شهرستان را نادیده بگیریم و مصالح افراد را بر شهرستان ترجیح بدهیم . اگر اشکالی در کار است اصلاح کنید، اگر نه در مدیریت عمرانی شهرستان تجدید نظر شود. چرا باید ۷ الی ۸ پروژه ای را که  افتتاح کردیم و از نزدیک دیدیم اینها متوقف هستند.

در پایان امام جمعه کارون خواستار رسیدگی هرچه سریعتر به این موضوع شد.

https://hoorkhabar.ir/586551کپی شد!
63