یک اخراجی بومی به هورنیوز گفت: اگر حرفی بزنیم اسمش را شورش می گذارند!

یکی از کارکنان شرکت اروندان در مصاحبه با هورنیوز گفت: در حالی که چند ماه پیش تعداد زیادی نیروی غیر بومی استخدام شد اکنون نیروهای بومی این شرکت در حال اخراجند.

وی گفت: قراردادی که در ابتدا با این شرکت منعقد کردیم به عنوان جذب نیروی شرکت اروندیان بوده اما سمت های داده شده هیچکدام متناسب با تخصص افراد نبوده، در صورتی که قرار بر تغییر وضعیت و پست تخصصی بود که در این مدت نیروهای زیادی با مدارک تحصیلی پایین تر جذب شد و نیروهای بومی آرام آرام کنار زده شدند.

این نیروی شرکت نفت و گاز اروندان اظهار کرد: نیروهای بومی که اسامی آنها برای اخراج شدن اعلام شده حداقل و حداکثر ۳ الی ۱۰ سال سابقه کار در این شرکت را داشته و قابل توجه اینکه سن آنها بین ۳۰تا۵۰ سال است و احتمال جذب در شرکت های دیگر را ندارند و اگر حرفی بزنیم اسمش را شورش و تهدید می گذارند.

وی اضافه کرد: در پیگیری هایی که شخصاً انجام داده ام، مسئول htcو آتشنشانی منطقه دارخوین گفت: دستوری که به بنده ابلاغ شده از سوی  مسئول آتشنشانی کل اروندان بوده است و شخصا راضی به اخراج هیچکس نیستم.

این کارمند افزود: بعد از صحبت با مسئول آتشنشانی کل اروندان نیز پاسخی که شنیدم این بود، که دستور از طرف سلطان کمالی مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان بوده است.

وی اظهار کرد: این شرکت با کمبود نیرو مواجه است اما نیروهای بومی را اخراج می کند و اکثر مسئولین و نماینگان در جریانند اما متاسفانه هیچکدام پیگیری نمی کنند.

۲۰۱۵-۱۰-۳۰_۲۱-۵۹-۵۳

https://hoorkhabar.ir/586545کپی شد!
88