دیکتاتور مهربان! + تصاویر

کیم جونگ اون رهبر ۳۲ ساله کره شمالی که بعد از مرگ پدرش در دسامبر ۲۰۱۱ به قدرت رسید از همان ابتدا دست به یک تصفیه گسترده در قدرت زد و بسیاری از مقامات ارشد این کشور را اعدام کرد. او ابتدا در اواخر سال ۲۰۱۳ میلادی شوهر عمه خود که نقش اساسی در حکومت پدرش داشت را به اتهام خیانت و فساد اعدام کرد و به دنبال آن شمار زیادی از مقامات را از صحنه محو کرد. گزارشات آژانس اطلاعاتی کره جنوبی حاکی از آن است که از ابتدای سال ۲۰۱۵ تا کنون ۱۵ تن از مقامات رسمی کره شمالی که ظاهرا منتقد سیاست های رهبر جوان بودند اعدام شده‌اند.
در همین حال چندی پیش یکی از مقامات این کشور که در پی تصفیه حساب‌ها از کشور فرار کرده است در مصاحبه با خبرنگاران خارجی گفت زندگی در کره شمالی همانند زندگی در جهنم است و نخبگان کره شمالی شادی مردم به هنگام دیدن کیم جونگ اون را باور نمی کنند و می گویند این شادی ها ساختگی است.
سال گذشته حدود یکصد و چهل و شش نفر از کره شمالی فرار کردند که همگی ضمن تائید مساله هراس از کیم جونگ اون مدعی شدند حمایت‌ها از وی به شدت کاهش یافته است. با این وجود اما رسانه‌های کره‌ای بسیار بیشتر از پدرش از اون تصویر رهبری مهربان و خندان می‌سازند. این رسانه‌ها ضمن پوشش گسترده حضور وی در بازدید از طرح های عمرانی، صنعتی و کشاورزی، دیدار با نیروهای نظامی و مواجه با زنان و کودکان از دیکتاتور، تصویری مهربان و مقبول می‌سازند.
۵۰۶۵۰_۹۴۰ ۵۰۶۵۱_۴۱۸ ۵۰۶۵۲_۴۸۵ ۵۰۶۵۳_۳۷۲ ۵۰۶۵۴_۱۱۲ ۵۰۶۵۶_۱۴۷ ۵۰۶۵۷_۷۷۷ ۵۰۶۶۰_۶۳۰ ۵۰۶۶۲_۵۲۴ ۵۰۶۶۳_۴۱۶ ۵۰۶۶۴_۵۸۶ ۵۰۶۶۷_۲۹۲ ۵۰۶۶۸_۹۶۱ ۵۰۶۶۹_۳۴۰ ۵۰۶۷۱_۲۶۹ ۵۰۶۷۳_۹۷۸ ۵۰۶۷۶_۶۵۸
https://hoorkhabar.ir/583638کپی شد!
74