۴۶ پروژه راه و شهرسازی در خوزستان به بهره برداری رسید

به گزارش هورنیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ؛ منوچهر رحمانی در حاشیه آیین بهره برداری از پروژه چهار خطه بهبهان – رامهرمز از سه راهی امیر حاضر به سمت رامهرمز در گفت و گو با خبرنگاران، اعتبار این پروژه ها را یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با اجرا و بهره برداری از این پروژه ها برای یک هزار و ۸۲۸ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فرصت اشتغال ایجاد شده است.

وی این پروژه ها را شامل احداث، بهسازی، روکش آسفالت، ترمیم، اصلاح هندسی راه ها و رفع نقاط حادثه خیز اعلام کرد و ادامه داد: این پروژه ها در محورهای اصلی و روستایی در شهرستان های اندیمشک، دزفول، شوشتر، هفتگل، دشت آزادگان، هندیجان، آبادان، حمیدیه، رامهرمز و ۱۱ شهرستان دیگر اجرا شده است.

رحمانی محل اعتبارت هزینه شده برای این پروژه ها را ملی و استانی عنوان کرد و گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام با استفاده از امکانات و اعتبارات موجود اولویت وزارت راه و شهرسازی در خوزستان است.

وی اضافه کرد: برای پروژه چهارخطه بهبهان – رامهرمز، ۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و این پروژه در مدت هشت ماه به طول چهار هزار و ۳۰۰ متر اجرا شد.

رحمانی درباره دو پروژه دیگر راه که در هندیجان و هویزه به بهره برداری رسید، گفت: این پروژه ها شامل مرحله نخست جاده های آنتنی(دسترسی روستایی) و احداث، بهسازی و آسفالت محور امام زاده میر رحمان (میر نعمان) به طول هفت کیلومتر و اعتبار ۲۱ میلیارد ریال و بهسازی و آسفالت محور قدیم هویزه – مزار شهدا به طول چهار کیلومتر با اعتبار ۲۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی و ماده ۱۸۰ است.

وی افزود: مسیر امام زاده – میر رحمان یک محور گردشگری، زیارتی است که با بهره برداری از آن یک مسیر دسترسی ایمن برای دامداران، کشاورزان و روستاییان منطقه ایجاد شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: با بهسازی و آسفالت محور قدیم هویزه – مزار شهدا، تردد کاروان های راهیان نور و ساکنان ۱۰ روستای واقع در مسیر تسهیل شده است.

https://hoorkhabar.ir/580636کپی شد!
55
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.